וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם תדברי, ארצח אותך"; תושב רחובות מואשם שתקף ואיים על זוגתו לשעבר

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 10:39

עמית שרעבי, בן 30 מרחובות, מואשם כי גרר אותה מחוץ לדלת דירתם לאחר שקיבלה שיחת טלפון מהאקס שלה. הם נפרדו בעקבות המקרה, אך השלימו אחרי 3 שבועות. כשנודע לו שהייתה עם אדם אחר בתקופה זו, תקף אותה. בהמשך, כנשסעו יחד לביתה, איים כי ירצח את "הראשון שיפתח את הדלת"

תביעות מחוז מרכז של המשטרה הגישה אתמול (חמישי) כתב אישום נגד עמית שרעבי, תושב רחובות בן 30, הנאשם בשורת מעשי אלימות ואיומים ברצח כלפי בת זוגו לשעבר.

מכתב האישום עולה כי מסכת האיומים ואירועי האלימות החלו עם שיחת טלפון שקיבלה הצעירה מגבר אחר, בתקופה בה היא ושרעבי היו זוג. שרעבי שאל אותה מי התקשר אליה, וזו ענתה שמדובר באדם שיצאה איתו בעבר. בתגובה, הוא גרר אותה מחוץ לדלת הבית וזרק עליה את חפציה מהחלון.

לאחר התקרית השניים נפרדו, אך חזרו להיות זוג כעבור שלושה שבועות. ביוני אחרון, בעת ששהו בחופשה באילת, נרשמה תקרית נוספת שהחלה כשהנאשם שאל את זוגתו לשעבר אם הייתה עם אדם אחר בזמן שהשניים היו פרודים. כשהשיבה לחיוב הוא תקף אותה באלימות - נשך אותה, ירק עליה וזרק עליה חפצים. כך עולה מכתב האישום.

אילוסטרציה - אזיקים 18 באוקטובר 2020. יוסי זמיר, פלאש 90, אתר רשמי
לא איפשר לה לעזוב את הבית/אתר רשמי, יוסי זמיר, פלאש 90

עוד עולה מכתב האישום כי לפני כשבועיים השניים התארחו במלון בירושלים. ובעת ששהו בבריכת המקום - החל הנאשם להעיר על בגד הים שלבשה המתלוננת. האירוע הסלים לכדי קללות ואיומים עליה ועל משפחתה, תוך שהוא מציין שוב ושוב כי היא "הלכה עם אחר" בתקופה בה השניים היו פרודים.

כשהגיעו לחדרם במלון, החל שרעבי לתקוף פיזית את זוגתו לשעבר. הוא חנק אותה, איים עליה בסכין ש"ירצח וישחט אותה" ומשך בשיערותיה - תוך שהוא זורק את כל בגדיה מהחדר. צוות בית המלון הגיע לחדר בעקבות המהומה. הנאשם החביא את הסכין ואמר למתלוננת: "אם תדברי, ארצח אותך". לאחר מכן אמר לה שהוא יודע שלא תישאר איתו, ואיים להתאבד.

מעצר חשודים המשוייכים לארגון פשיעה בעכו. 26 ביולי 2022. דוברות משטרת ישראל
איים שירצח "את הראשון שיפתח את דלת הבית"/דוברות משטרת ישראל

בדרכם חזרה הביתה שרעבי התעקש לנהוג ברכבה של המתלוננת - על אף שהוא תחת השפעת אלכוהול. במהלך הנסיעה אמר לה שהיא "לא שווה כלום", "מגעילה אותו", וזרק מהחלון עגילים שרכש עבורה. כשהגיעו לביתם, והיא ארזה את חפציה וניסתה לעזוב - הוא לא אפשר לה. "את לא תלכי מפה", אמר.

בהמשך, לפי כתב האישום, איים אליה שוב. "את רוצה לראות שאני דוקר מישהו מהמשפחה שלך היום?", אמר לה. הוא לקח את מפתחות רכבה והתנה את עזיבתה בעזיבתו יחד איתה. או שהוא יעזוב לבד - או שהיא תלך יחד איתו. הם נסעו יחד לבית משפחת המתלוננת, והוא איים כי הוא ירצח את "הראשון שיפתח את דלת הבית". בעקבות זאת, היא צעקה למשפחתה שלא יפתחו את הדלת - והם הזמינו משטרה למקום.

  • עוד באותו נושא:
  • כתב אישום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully