וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ליד מודיעין: שמונה אנשים נפגעו קל מאוד, המחבל נורה למוות

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 23:30

המפגע עצר בצומת מודיעין מערב, פתח את דלתות המכוניות הסמוכות ונאבק בנוסעים. במקביל, ריסס גז פלפל לעבר יושבי הרכב האחרים. שוטר מג"ב שעבר במקום ירה והרג אותו. צוותי רפואה העניקו טיפול ל-5 נפגעים מריסוס גז הפלפל, 2 גברים עם פצעים שטחיים ואחד נוסף שנחבל בפניו

זירת אירוע הדקירה בצומת שילת/קבוצת בטחון שדה

שמונה בני אדם נפגעו היום (חמישי) באורח קל מאוד בפיגוע דקירה בצומת מודיעין מערב. המחבל נורה למוות על ידי שוטר מג"ב שבמקרה היה במקום. המפגע יצא מרכב כשעצר ברמזור בצומת, פתח את הדלתות של שתי מכוניות אחרות ופצע שני גברים בני 39 ו-23. במקביל, ריסס גז מדמיע לעבר שאר הנוסעים במכוניות.

בסך הכול נפגעו שמונה אנשים באורח קל מאוד, בהם שני הגברים עם פצעים שטחיים, חמישה מגז מדמיע, ואחד נוסף נפצע קלות בפניו בעימות על המחבל. המפכ"ל קובי שבתאי הגיע לזירת האירוע. נבדקת אפשרות, לפיה סייען של המחבל נמלט מהזירה.

רס"ב ד', שהיה ברכב עם בת זוגו, סיפר למפכ"ל על הרגעים בהם פתח המחבל את דלת רכבם. "הוא פתח את הדלת של הבת זוג, בא לדקור אותה, נתתי גז, עצרתי את הרכב בצד. ראיתי את הסכין אז יריתי בו", סיפר השוטר.

זירת אירוע הדקירה בצומת שילת. דוברות המשטרה, שלומי הלר
זירת האירוע בצומת מודיעין מערב/שלומי הלר, דוברות המשטרה

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, שוחח עם השוטר שירה במחבל, מוחמד אבו ג'ומעה, בן 23, תושב א-טור שבמזרח ירושלים: "שוחחתי לפני דקות אחדות עם ד', שוטר ותיק במג"ב שירה ונטרל את המחבל. ד' לא היה בתפקיד, בדרכו הביתה, ופעל בנחישות, ביוזמה ובאומץ והציל חיי אדם. פעם נוספת הוכח כי שוטרי ושוטרות משטרת ישראל חוצצים בין המחבלים ואזרחי ישראל".

שלשום נרצחה בפיגוע בחולון אישה בת 84. המחבל, מוסא צרצור, תושב קלקיליה בן 28, נמצא בבוקר שאחרי ללא רוח חיים אחרי שהתאבד בבית נטוש בתל אביב. לדברי גורמי הביטחון, צרצור נכנס לישראל באישור דרך מעבר איל, ולא עלה באינדיקציה של שב"כ.

תושבים בחולון הביעו חשש בעקבות הפיגוע בעיר, שאירע ברחוב חשמונאים. לאחר האירוע כמה פועלים שעובדים באתר בנייה סמוך תושאלו. "הבת שלי רצתה לצאת עם חברות. כתבתי בקבוצה של הבניין שדלת הכניסה תהיה סגורה. חולון נמצאת עכשיו בסגר", סיפרה ליאל בסלי, שגרה ברחוב המקביל. "הילדים לא ילכו לבית הספר. אין לנו ביטחון במדינה שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully