וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: מפגינים השחיתו את בניין שגרירות ישראל בדרישה להסגיר בכיר השוהה בישראל

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 15:51

פעילים ובני משפחה של 43 סטודנטים ממקסיקו שנעלמו בשנת 2014 השחיתו את הבניין תוך שדרשו להסגיר למקסיקו את ראש יחידת החקירות הפליליות במדינה בזמן העלמות הסטודנטים - השוהה ככל הנראה בישראל. על הבניין רוססה הכתובת: "מוות לישראל" וכן נשברה מצלמת אבטחה במקום

מפגינים במקסיקו מרססים על שגרירות ישראל, במסגרת הדרישה שלהם שישראל תסגיר אדם המעורב בהיעלמות 43 הסטודנטים ב-2014. מתוך טוויטר, אתר רשמי
"מוות לישראל". מפגינים במקסיקו מרססים על שגרירות ישראל, אתמול/אתר רשמי, מתוך טוויטר

פעילים ובני משפחה של 43 סטודנטים ממקסיקו שנעלמו בשנת 2014 השחיתו אתמול (רביעי) את בניין שגרירות ישראל במקסיקו סיטי. המפגינים קראו להסגיר למקסיקו את ראש יחידת החקירות הפליליות במדינה בזמן העלמות הסטודנטים, תומאס זרון, השוהה ככל הנראה בישראל.

אחת הכתובות שרוססה על המבנה קראה "מוות לישראל" וכן נשברה מצלמת אבטחה שהוצבה במקום. המפגינים במקום קראו: "שחררו את פלסטין" ו"תחי פלסטין". בעקבות המחאה, התנועה באזור לומאס דה צ'פולטפק, שנחשב אחד מהעשירים בבירת מקסיקו, שותקה לשעה ובמקום נרשמו עומסים.

הבקשה של מקסיקו להסגיר מישראל את זרון התקבלה כבר בספטמבר 2020. הוא נאשם בהסתרת ראיות ובעינויים של עדים בפרשת 43 הסטודנטים שנעלמו מהמדינה בספטמבר 2014. מדובר בהעלמות של קבוצת סטודנטים שיצאה להפגנה במחאה על הפשיעה המשתוללת בעיר איגואלה. המשטרה המקומית שהוזעקה למקום פיזרה את ההפגנה והעלתה את הסטודנטים על אוטובוסים - אך מאז נעלמו עקבותיהם. למרות שלא נמסרה כל גרסה רשמית לאירוע, ההערכות הן כי הסטודנטים הוצאו להורג ונקברו בקבר המוני באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully