וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר"מ בריטניה ללפיד: "שוקלת להעביר את השגרירות לירושלים"

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 17:55

דובר דאונינג 10 מסר לעיתון הבריטי "הטלגרף" על כוונתה של רה"מ ליז טראס. ראשי הממשלות נפגשו בשולי עצרת האו"ם בניו יורק - אז הודיעה טראס ללפיד על המהלך. בהמשך דנו המנהיגים בצורך בהידוק היחסים הבילטרליים בין המדינות והורו לצוותיהם לקדם את המו"מ על הסכם סחר

בווידאו: ליז טראס מונתה לתפקידה כראש ממשלת בריטניה/צילום: רויטרס

ראש הממשלה של בריטניה ליז טראס אמרה לראש הממשלה יאיר לפיד בפגישתם בניו יורק כי היא בוחנת את האפשרות להעביר את שגרירות בריטניה בישראל מתל אביב לירושלים - כך מסר הלילה (רביעי) דובר דאונינג 10 לעיתון הבריטי "הטלגרף".

ראשי הממשלות נפגשו בשולי עצרת האו"ם בניו יורק. לפיד הביע בפני טראס את "תנחומיו העמוקים על מותה של המלכה אליזבת השנייה" ובירך את ראש ממשלת בריטניה על בחירתה. לפי הודעת לשכת לפיד, הוא, "הביע את ביטחונו שתחת הנהגתה נביא את היחסים בין ישראל לבין בריטניה לשיאים חדשים בשורה של תחומים, בדגש על תחומי הכלכלה והחדשנות, כמו גם בביטחון".

ראש הממשלה יאיר לפיד נפגש עם ראשת ממשלת בריטניה ליז טראס במסגרת ביקורו המדיני בניו יורק, 22 בספטמבר 2022. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
לפיד וטראס/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

כמו כן, לפי הודעת לשכת לפיד, הוא "הדגיש בפני ראשת הממשלה טראס את ההכרח להימנע מפשרות נוספות מול איראן והדגיש כי ציפיית ישראל היא לקידום הסכם ארוך טווח ותקיף יותר שייתן מענה לכל קשת האיומים שמקורם באיראן". המנהיגים דנו בהמשך הידוק היחסים הבילטרליים בין המדינות, והורו לצוותיהם לקדם את המו"מ על הסכם סחר חופשי במהירות רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully