וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני גמזו עוזב את תפקידו כמנכ"ל איכילוב: "בוחן השתלבות בתפקידים ציבוריים"

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 15:02

פרופ' גמזו, שהיה בעבר פרויקטור הקורונה, ישמש כעת בתפקיד הדומה במתכונתו ליו"ר בבית החולים, ויפעל על פיתוח חברות הבת של איכילוב, וקידום טכנולוגי. כמוכן,הודיע גמזו כי הוא שוקל להשתלב בתפקידים ציבוריים ועסקיים. זאת לאחר שבעבר לא שלל ריצה לראשות עריית תל אביב

רוני גמזו 7. ראובן קסטרו
"מנהיגות נמדדת ביכולת לפנות את מקומך", גמזו/ראובן קסטרו

פרופ' רוני גמזו סיים היום (רביעי) את תפקידו כמנכ"ל המוסד הרפואי, לאחר שבע שנים בתפקיד. במקום, ישמש גמזו בתפקיד שעוד לא נחשף, שלדבריו "דומה במתכונתו לתפקיד יו"ר:

"לפני כ-20 שנה הצטרפתי להנהלת בית החולים כסמנכ"ל כלכלה", אמר גמזו במכתב פרידה לעובדי בית החולים,"בשבועות האחרונים גמלה בליבי החלטה לפנות את תפקיד מנכ"ל בית החולים ולאפשר למנהיגות חדשה ופורצת דרך". עוד הוסיף ואמר כי "מנהיגות ציבורית נמדדת ביכולת לפנות את מקומך לדור הבא גם כשאתה מרגיש נוחות וביטחון. דווקא אז נדרש ממנהיג לאפשר המשכיות, תוך ריענון של סגנון הניהול"

גמזו הוסיף כי הוא אינו מתכוון לעזוב את איכילוב, אלא לעבור לתפקיד הדומה במתכונתו ליו"ר, ולעסוק בפיתוח בית החולים. כמו כן, אמר גמזו, כי יעסוק בקידום החדשנות בחברות הבת של איכילוב, יקדם טכנולוגיה רפואית ויעסוק בפעולות בינלאומיות.

בית חולים איכילוב. שרון בוקוב
עוזב את התפקיד, אבל לא את בית החולים, איכילוב/שרון בוקוב

כמו כן, רמז גמזו במכתביו בנוגע לריצה לתפקיד ראש עריית תל אביב. "אבחן השתלבות בתפקידים ציבוריים ועסקיים - אם כי לא קיבלתי עדיין כל החלטה בנושא",אמר גמזו, "אני מעוניין קודם כל להמשיך ולהיות מעורב בהשבחת בית החולים".

לפני כחצי שנה, עלה שמו של גמזו כמועמד אפשרי לראשות הערייה, לאחר שבמהלך ראיון לפודקסט אמר שהוא לא שולל להתמודד נגד חודלאי. "אני לא אומר שלא ארוץ מול חולדאי, אני רק אומר שזה לא נושא שאני דן בו כרגע. מזכירים אותי כמועמד כזה, ואני מקבל את זה בהערכה רבה עם הרבה מאוד אחריות".
מאוד אחריות".

גמזו שימש כמנהל בית החולים איכילוב מאז 2015. בשנים 2010-2014 כיהן כמנכ"ל משרד הבריאות וביולי 2020 מונה לראש תכנית "מגן ישראל", הממונה על המאבק בנגיף הקורונה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully