וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת קנדה שר "קווין" בערב לוויית המלכה - וכולם זעמו

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 13:41

בסרטון שעלה לרשתות החברתיות, נראה טרודו שר את "הרפסודיה הבוהמית" של הלהקה הבריטית קווין (Queen). המלכה אליזבת השנייה היתה ראש המדינה של קנדה, שחברה בחבר העמים

לשכתו של ג'סטין טרודו, ראש ממשלת קנדה, הגנה על המנהיג לאחר שצולם שר לצד אדם שניגן בפסנתר בבית מלון בלונדון, יומיים לפני הלוויה של המלכה אליזבת השנייה. בית המלון שבו שהה טרודו עם משלחתו בביקור בלונדון הוא "קורינתיה".

בסרטון שעלה לרשתות החברתיות, נראה טרודו שר את "הרפסודיה הבוהמית" של הלהקה הבריטית קווין (Queen). המלכה אליזבת השנייה היתה ראש המדינה של קנדה, שחברה בחבר העמים. אתמול בקנדה (שני) צוין יום אבל לאומי לכבוד המלכה.

המבקרים האשימו את טרודו בחוסר כבוד - אך אחרים הגנו עליו. הסרטון הופץ ברשתות ודובר של ראש ממשלת קנדה אישר את אמינותו, אך עדיין לא ברור מי צילם אותו.

טרודו, לבוש בחולצת טריקו, נראה נשען על הפסנתר כשלמדו גרגורי צ'ארלס, מוזיקאי מקוויבק, מנגן את השיר. צ'ארלס אמר ל"גלוב אנד מייל" הקנדי כי הקבוצה שרה איתו במשך שעתיים, וכי היה "מאוד כיף". הוא הוסיף כי האירוע הזכיר לו לוויות שנערכות בקאריביים, שמשלבות רגעים רציניים וחגיגות.

כמה פרשני חדשות ואזרחים קנדים מתחו ביקורת על הסרטון. "זה יותר ממביך", כתב אנדרו קוין, כתב טורים ב"גלוב אנד מייל" בטוויטר. "הוא ראש הממשלה שנמצא במקום ציבורי בערב לוויית המלכה. וככה הוא מתנהג?"

ויואן ברקוביצי, לשעבר שגרירת קנדה בישראל, אמרה כי "הוא ראש הממשלה הקנדי שייצג את קנדה בשבוע של האבל לכבוד המלכה. ראש המדינה שלנו. לא מדובר בג'סטין, הוא צריך להתבגר". אחרים אמרו כי הביקורת היא מוגזמת.

בווידאו: מנהיגי העולם זורמים לבריטניה להלווית המלכה אליזבת/צילום: רויטרס
ראש ממשלת קנדה ג'סטי טרודו. רויטרס
ג'סטין טרודו/רויטרס

דובר של טרודו אמר כי "אחרי ארוחת הערב בשבת, ראש הממשלה הצטרף לקבוצה קטנה של חברי המשלחת הקנדית, שחלקו כבוד לחיי ושירותה של הוד מלכותה. גרגורי צ'ארלס, מוזיקאי ידוע מקוויבק ניגן בפסנתר בלובי של המלון, וכמה מהם, כולל ראש הממשלה, הצטרפו בשירה". הדובר הוסיף כי "ראש הממשלה לקח חלק בכמה פעילויות שחלקו כבוד למלכה".

עיתונאי המוזיקה אדם פייבל התלוצץ ואמר כי "איני חושב שהשירה של ג'סטין טרודו היתה חסרת כבוד למלכה ( Queen ), אבל מבין מפסיק בקריוקי כדי לומר שזה היה חסר כבוד לקווין (Queen)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully