וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשלל מינוי נציגת קטאר לתפקיד בכיר באו"ם לאחר שקראה ליהודים "אויבים" ולהומואים "מגעילים"

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 21:27

הינד אל-מופתח, דיפלומטית קטארית, כתבה על היהודים שהם "שולטים בעולם שלטון עריץ", קראה לגרש את כל היהודים מישראל וכינתה את חברי הקהילה הגאה "מגעילים". היא לא תמונה לראשות הפורום לזכויות אדם, שייפתח בשבוע שבו יתחיל המונדיאל בקטאר, בשל התבטאויותיה הגזעניות

שגרירת קטאר באו"ם, Hend Al-Muftah. האו"ם, אתר רשמי
אל-מופתח באו"ם/אתר רשמי, האו"ם

הדיפלומטית הקטארית הינד אל-מופתח, שידועה בעמדותיה האנטישמיות וההומופוביות, לא תוכל להתמנות ליו"ר פורום זכויות האדם, הדמוקרטיה ושלטון החוק של האו"ם, בעקבות התבטאויות שהשמיעה בזמן האחרון. אל-מופתח פרסמה לאחרונה ציוצים בחשבון הטוויטר שלה שבהם כנתה את היהודים "אויבים", ואת חברי קהילת הלהטב"ק "מגעילים".

במקום אל-מופתח, שמאחוריה עמד לובי בעל השפעה רבה, תתמנה שגרירת איי בהאמה, פטריסיה הרמאנס. אל מופתח הואשמה גם בהפצת תיאוריות קונספירציה לגבי מדינות מערביות. בדו"ח שהוגש לפורום תועדו ההתבטאויות של אל-מופתח שצייצה, בין השאר: "היהודים ממקדים את ההשקעות שלהם בתעשייה ובתקשורת, וזו הסיבה שהם שולטים בעולם שלטון עריץ". בציוץ אחר כתבה: "הציונים האמריקנים שולטים בתקשורת בארצות הברית, וכך הם מצליחים להשיג את מטרותיהם האנטי-איסלאמיות בכל מקום". וכן: "הגירוש של כל היהודים מפלסטין הוא לא רק דבר חשוב לפלסטינים, אלא המטרה של כולנו, כולל אתה, אני ואנחנו".

"הציונים האמריקנים שולטים בתקשורת"

אל-מופתח קוראת לקהילה הגאה "מגעילים"

לגבי הקהילה הגאה כתבה אל-מופתח: "קללת האל על ההומוסקסואלים ומי שמחקים אותם, ומי שעושים מעשים כמוהם, ואלה שסוללים להם את הדרך ומעודדים אותם". וכן: "להגנה על זכויות אדם אין שום קשר לזכויות הקהילה הגאה".

במכתב ששלח ארגון UN Watch השווייצרי, העוקב אחרי פעילות האו"ם, הפציר הארגון באו"ם להתנגד למינויה לראשות הפורום, שייפתח בשבוע שבו תתחיל גם אליפות העולם בכדורגל, שקטאר מארחת. בעקבות אי מינויה אמר הארגון: "אנחנו משבחים את נשיא מועצת זכויות האדם פדריקו וילגס על שפעל נכון ודחה את מינויה של שגרירת השנאה מקטאר. הינד אל-מופתח היא אנטישמית מושבעת שבמשך יותר מעשור מפרסמת דברי שנאה בזויים נגד יהודים וחברי הקהילה הגאה, ומפיצה תיאוריות קונספירציה על מדינות המערב. היא האדם האחרון בעולם שצריך להוביל את פורום זכויות האדם של האו"ם.

  • עוד באותו נושא:
  • קטאר
  • האו"ם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully