וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 60: ספיידרמן הצרפתי טיפס על גורד שחקים בגובה 190 מטר

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 16:53

"אני רוצה לשלוח לאנשים את המסר שגיל 60 זה כלום. עדיין אפשר לעשות ספורט, להיות פעיל, לעשות דברים נפלאים", אמר אלן רובר שחגג 60 בחודש שעבר. הוא טיפס על יותר מ-50 מבנים מסביב לעולם, כולל הבורג' חליפה בדובאי, מגדל אייפל וגשר גולדן גייט

אלן רובר, מטפס ההרים והקירות המפורסם, שמכונה "ספיידרמן הצרפתי", טיפס אתמול (שבת) על גורד שחקים בגובה 48 קומות בפריז. רובר הגשים את היעד שהציב לעצמו כשיגיע לגיל 60. לבוש באדום, רובר הרים את זרועותיו כשטיפס על מגדל טוטאל אנרג'יז שגובהו 187 מטר, ומתנשא מעל רובע העסקים לה דפנס.

"אני רוצה לשלוח לאנשים את המסר שגיל 60 זה כלום. עדיין אפשר לעשות ספורט, להיות פעיל, לעשות דברים נפלאים", אמר רובר שחגג 60 בחודש שעבר. "הבטחתי לעצמי לפני כמה שנים, כי כשאגיע לגיל 60, אטפס על המגדל הזה שוב משום שגיל 60 מסמל את גיל הפרישה בצרפת", הוא הוסיף.

אלן רובר, ספיידרמן הצרפתי, מטפס על גורד שחקים בפריז בגיל 60. רויטרס
אלן רובר החל לטפס ב-1975/רויטרס
אלן רובר, ספיידרמן הצרפתי, מטפס על גורד שחקים בפריז בגיל 60. רויטרס
רובר רוצה להעלות את המודעות בשינוי האקלים באמצעות הטיפוס/רויטרס
אלן רובר, ספיידרמן הצרפתי, מטפס על גורד שחקים בפריז בגיל 60. רויטרס
אלן רובר מטפס על גורד השחקים בפריז/רויטרס

רובר גם רוצה להעלות את המודעות בשינוי האקלים באמצעות הטיפוס. הוא טיפס בעבר כמה פעמים על מגדל טוטאל אנרג'יז. רובר החל לטפס ב-1975, והתאמן על הצוקים ליד ביתו בוואלנס בדרום צרפת. מאז טיפס רובר על יותר מ-50 מבנים מסביב לעולם, כולל הבורג' חליפה בדובאי - הבניין הגבוה בעולם; על מגדל אייפל; וגשר גולדן גייט בסן פרנסיסקו.

ספיידרמן הצרפתי מטפס ללא אישור ונעצר כמה פעמים. הוא נוהג לטפס ללא רתמה ומשתמש רק בזרועותיו, נעלי טיפוס ותיק עם אבקת גיר נגד זיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully