וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב תל אביב מואשם בגניבת כמיליון שקלים מבת זוגו: "התחזה ולקח כספים במרמה"

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 15:39

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד בן 33 לאחר שקיבל במרמה כספים מבנות זוגו. "הגיש בשמן בקשות להלוואה, ביצע העברות בנקאיות, השתמש בפרטי האשראי וביצע עסקאות בשווי מאות שקלים - ללא הסכמה"

בווידאו: דיון בהארכת מעצר של 11 חשודים בקידום מכרזים תמורת שוחד/צילום: ניב אהרונסון

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב תל אביב, לאחר שקיבל במרמה כמיליון שקלים וגנב כמאה אלף שקלים נוספים, בין היתר מבנות זוגו. הנאשם אברהם אהרוני, בן 33, הואשם בעבירות של קבלת דבר במרמה, גניבה, זיוף מסמך, שימוש במסמך מזויף, התחזות כאדם אחר והונאה באמצעי תשלום.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין קלאודיה בילנקה עולה כי בתקופה הרלוונטית לכתב האישום התגורר הנאשם בשכירות עם בת זוגו בתל אביב. בשנת 2017 הקימו השניים - בהנחייתו של אהרוני, חברה בשם One c solutions LTD. בשל העובדה שאהרוני היה מנוע באותה עת מהקמת חברה, נרשמה בת הזוג כבעלת החברה והנאשם נרשם כמנהלה בלבד - על אף שבפועל היה היחיד שניהל את עסקי החברה וחשבונותיה.

מעצר חשודים המשוייכים לארגון פשיעה בעכו. 26 ביולי 2022. דוברות משטרת ישראל
"התחזה ולקח כספים במרמה". אילוסטרציה/דוברות משטרת ישראל

עוד לפי האישום ביקש הנאשם ועל רקע מגוריהם המשותפים, מסרה לו בת זוגו את פרטיה האישיים לרבות סיסמאות לחשבונותיה השונים, בכוונה שישתמש בהם למימון הוצאות משק הבית. באותה תקופה השתמש אהרוני בכמה הזדמנויות שונות בחברה ובפרטיה של בת זוגו, לרבות בשמה ובחתימתה, זייף מסמכים והשתמש בהם, הנפיק על שמה פנקסי שיקים ששויכו לחשבונות הבנק שלה, מסר שיקים של החברה וחתם עליהם בשמה - כל זאת כדי לממש את צרכיו האישיים ולקבל באמצעות כך כספים במרמה. כך למשל יצר קשר עם החברה שניהלה את קופת הגמל של בת זוגו, התחזה אליה והורה לנציג להעביר לחשבון הבנק שלה את מלוא הסכום שהיה בקופה, שעמד על 85 אלף שקל. לאחר שהועברו הכספים לחשבון, הנאשם עשה בהם שימוש למטרותיו הפרטיות וללא הסכמתה. במקרה אחר טען בפניה בכזב כי בעל הדירה שלהם מעוניין למכור להם את הדירה בדמי מפתח, תמורת 250 אלף שקל וביקש את עזרתה במימון הרכישה. עקב המצג הכוזב שהציג לה, מכרה בת זוגו ניירות ערך שהיו ברשותה, והעבירה לנאשם את שווים שעמד על כ-93 אלף שקל.

עוד באותה תקופה, הקים הנאשם עסק להטענת קורקינטים חשמליים בתל אביב. לאחר שטען בפני שותפתו לעסק כי לצורך הקמת מערך הטענה עבור העסק נדרשת השקעה כספית של 60 אלף שקל שהיא העבירה לחשבונה של חברת One c את מלוא הסכום. תמורת ההעברה, מסר לה שני שיקים דחויים על סך 30 אלף שקלים כל אחד, האחד משוך מחשבונה של החברה והשני מחשבונה של בת זוגו. במהלך תקופת השותפות העסקית הציג הנאשם לשותפו העסקית מצגים כוזבים אודות פעילות העסק ורווחיו, זאת על אף שמעולם לא הקים את התשתית או ביצע פעילות כלשהי בעסק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניידת משטרה 11 ביולי 2022. ראובן קסטרו
"לקח כספים ללא ידיעה", ניידת משטרה/ראובן קסטרו

משהתעורר חשדה, היא הפקידה את שני השיקים שנתן לה על מנת להחזיר את השקעתה, אולם הם לא כובדו על ידי הבנק כי לא היה להם כיסוי. לאור האמור פנתה לנאשם במספר הזדמנויות שונות בדרישה כי ישיב לה את כספה. אז, זייף הנאשם אסמכתא על העברת 60 אלף שקל לחשבונה ושלח לה תצלום שלה.

לאחר שטענה בפניו כי הכסף לא הועבר לחשבונה, מסר לה שיק שנמשך מחשבונה של בת זוגו בסך 60 אלף שקל, זאת ללא ידיעתה או אישורה. באופן דומה התקשר הנאשם בהזדמנות אחרת עם שני שותפים בעסק להשכרה של דירות בתל אביב באמצעות יישומון AirB&B. לאחר שהשניים חתמו על הסכם למכירת השותפות לחברת One c, הנאשם התחייב להעביר להם 12 שיקים בסך כולל של כ-485 אלף שקלים לאחר ששלושה שיקים שמסר להם הנאשם לא כובדו על ידי הבנק בעילה של חוסר כיסוי, זייף הנאשם מסמכים שנחזו להיות אסמכתאות על העברות בנקאיות שביצע, לכאורה, לזכותם.

בתקופה מאוחרת יותר, עת היה הנאשם בזוגיות חדשה, הגיש לבקשתה של בת זוגו בקשה לקבלת הלוואה בסך 65 אלף שקל ביום בו הועברו כספי ההלוואה לחשבון שלה, ביצע הנאשם העברה בנקאית בסך של 30 אלף שקל מהחשבון, לחשבון אחר, ללא בידיעתה וללא הסכמתה. בנוסף לכך, השתמש בפרטי כרטיס האשראי שלה וביצע באמצעותם עסקאות בשווי מאות שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully