וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנה: העובדים קיבלו קונדומים - שיעור ההדבקה באיידס ירד

23.2.2003 / 17:27

חברה לחיפוש זהב במדינה חילקה קונדומים ל-7,000 עובדיה; התעריף: קונדום אחד לחודש; התוכנית הוכתרה בהצלחה - שיעור ההידבקות במחלה ירד ב-75%; חלק מהעובדים ביקשו תוספת - וקיבלו

חברה לחיפוש זהב בגאנה הצליחה להפחית ב-75 אחוז את שיעור ההדבקה באיידס בקרב עובדיה, באמצעות חלוקת קונדומים. חברת הענק "אשאנטי שדות זהב", פירסמה כי הצליחה להפחית את מספר העובדים שנדבקו מ-271 בשנת 1998 ל-62 בשנת 2002.

מנהלת משאבי האנוש של החברה, איליין קוואמי, אמרה לבי.בי.סי כי התוכנית הוכיחה עצמה כיעילה ביותר למניעת הפצת מחלת האיידס בקרב עובדי החברה. "העובדים מקבלים קונדום אחד ביום תשלום המשכורת, ויש מקרים בהם העובדים מבקשים עוד קונדומים, ואנחנו נותנים להם", אמרה.

קוואמי הסבירה כי החברה לא יכולה לחלק ל-7,000 העובדים קונדומים בחינם, כאוות נפשם, משום שהעלות תהיה גבוהה מידי. לטענתה, המטרה העיקרית של החלוקה היא להעביר מסר לקיום מין בטוח. "המטרה שלנו היא לעורר את מודעותם של העובדים לחובה שבשימוש באמצעי מניעה. לנשים, אנו מחלקים קונדומיים נשיים", הוסיפה.

המנהלת ציינה כי רוב העובדים נמצאים רחוק מאוד מבני משפחותיהם במשך תקופה ארוכה מאד, וכי נוצרים קשרים מיניים בינם לבין תושבי המקום. "מכאן מגיע הסיכון הגבוה להידבקות במחלה", הסבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully