וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פועלים התחשמלו למוות במושב בשרון

עודכן לאחרונה: 16.9.2022 / 13:22

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לשניים טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים מאיר בכפר סבא - שם בהמשך נקבע מותם. מבדיקה ראשונית נראה כי מנוף שהיה על משאית פגע בכבל חשמל - והוביל לחשמולם של הפועלים. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות התאונה, נציג משרד העבודה זומן לזירה

2 גברים התחשמלו במרחב ירקון/מד"א

שני פועלים תושבי הגליל התחשמלו למוות היום (חמישי) בשטח פתוח בפרדס סמוך למושב חירות שבשרון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לשניים, סעיד כאמל קדח, בן 20 מכפר מנדא וחוסיין אחמד סוילאת, בן 26 מאבו סנאן, טיפול רפואי ראשוני ופינה אותם לבית החולים מאיר בכפר סבא תוך פעולות החייאה - שם בהמשך נקבע מותם. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות המקרה ונציג משרד העבודה זומן למקום.

הדיווח על המקרה התקבל ב-10:26 במוקד מד"א. מבדיקה ראשונית נראה כי מנוף שהיה על משאית פגע בכבל חשמל - והוביל לחשמולם של השניים. חובשים ופראמדיקים פינו אותם לבית החולים כשמצבם אנוש, אך בהמשך לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותם.

שני בני אדם התחשמלו למוות במושב חרות. 16 בספטמבר 2022. מד"א
הזירה במושב חירות, היום/מד"א

חובש רפואת חרום במד"א, יאיר קרולוב, שהוזעק למקום סיפר כי ראה את הגברים שוכבים במרחק של כעשרה מטרים מהמשאית, כשהם מחוסרי הכרה. "אנשים שהיו במקום התחילו לבצע בהם פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית ממוקד מד"א", שחזר. "אחד מהנפגעים היה כבן 60 והשני בשנות העשרים. יחד עם צוותי הניידות נמרץ של מד"א, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך מתן שוקיים חשמליים ולאחר מאמצי החייאה ממושכים בשטח, פינינו אותם לבית חולים תוך המשך פעולות החייאה כשמצבם אנוש".

ראש מינהל הבטיחות חזי שוורצמן מסר: "היות ומדובר בשטח פתוח, המקום נסגר מיידית לעבודות. מינהל הבטיחות החל בתהליך בירור זהות הקבלן ובעלי התפקידים בשטח. החקירה תבוצע על ידינו לבירור האירוע הקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully