וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי בדרום הר חברון: צעיר נפצע בינוני ביישוב כרמל

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 23:45

צוות מד"א שהגיע ליישוב פינה את הצעיר לבית החולים. צה"ל חסם כבישים באזור ומנסה ללכוד את היורה, שביצע את הירי ככל הנראה מחוץ ליישוב. בתיעוד מהאירוע נראה חור בחלון המבנה שנפגע, שנמצא בקצה היישוב

בווידאו: זירת אירוע הירי בדרום הר חברון/צילום: חדשות מהרגע

צעיר נפצע הערב (חמישי) בפיגוע ירי ביישוב כרמל שבדרום הר חברון. מחקירת האירוע עולה כי הירי בוצע ככל הנראה מחוץ לתחומי היישוב לעבר מבנה שנמצא בקצה ההתנחלות. בתמונות מהאירוע נראים החורים מהירי וכן שביל של דם על הרצפה. נבדקת האפשרות שהמחבל ביצע ירי גם לעבר רכב סמוך ליישוב.

מיד עם ביצוע הירי נשמעה התרעה של פיקוד העורף על חשש לחדירה. צה"ל חסם את הכבישים הסמוכים ליישוב והוא פועל ללכוד את המחבל. תושבי היישוב הונחו זמנית להישאר בבתיהם.

ממד"א נמסר כי הפצוע פונה בהכרה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. פרמדיק מד"א אלעד פס הוסיף כי "הוא דיבר איתנו ותקשר איתנו, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

כוחות צה"ל סורקים אחר מחבל בהתנחלות כרמל שבדרום הר חברון. איתן שויבר, TPS
ירי בהתנחלות כרמל. כוחות צה"ל סורקים אחר המחבל/TPS, איתן שויבר

הפיגוע שאירע הערב מתווסף לשורת אירועים ביטחוניים חמורים שהתרחשו בתקופה האחרונה. הבוקר, התפתחו חילופי אש בין כוחות הביטחון לחמושים פלסטינים בפעילות מבצעית סמוך לג'נין. על פי דיווחים פלסטיניים, נעצר דודו של אחד המחבלים מההיתקלות שבה נפל הקצין בר פלח.

כוחות הביטחון מיפו בכפר דאן את בתיהם של המחבלים לפני הריסה, ומצאו בהם נשק. עוד דווח בכלי תקשורת פלסטיניים כי חשודים נוספים נעצרו בכמה מוקדים אחרים ביהודה ושומרון שבהם פעלו כוחות הביטחון, פלסטיני נורה למוות מירי צה"ל ועוד כמה נפצעו.

אתמול כאלף איש ליוו למנוחות בבית העלמין הצבאי בנתניה את רב-סרן בר פלח. בת זוגו, אריאל סבג, ספדה לו בכאב: "גבר שלי, חיים שלי שלקח על עצמו כל כך הרבה, שנכנס לחיים שלי ולנשמה שלי. כמות החברים שלך מראה כמה אור הבאת לעולם. קשה למצוא את המילים המרימות כרגע. רק אתמול בלילה ביקשתי ממך להשאיר את הריח שלך על הכרית. אני אוהבת אותך ותמיד אהיה שלך. אל תרגיש רגשות אשמה, היית הכול בשבילי ולא אשכח אותך לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully