וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום קוריאה: נעצרה חשודה ברצח ילדים שנמצאו במזוודה בניו זילנד

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 14:27

בת ה-42, לדברי המשטרה, היא האם של שני ילדים ששרידיהם נמצאו במזוודות בניו זילנד. האישה, שנולדה בדרום קוריאה, קיבלה אזרחות ניו זילנדית לפני זמן רב. בית המשפט הגבוה בסיאול יחליט בתוך חודשיים אם להסגיר אותה לניו זילנד

אישה בת 42, שעל פי המשטרה, היא האם של שני ילדים ששרידיהם נמצאו במזוודות בניו זילנד, נעצרה בקשר לרצח שלהם. האישה, שזהותה לא פורסמה, נעצרה היום בבוקר (חמישי) בעיר אולסאן בדרום קוריאה, הודיעה המשטרה.

על פי המשטרה, האישה הגיעה לדרום קוריאה לפני כמה שנים ולא עזבה את המדינה מאז. משטרת ניו זילנד אמרה בהצהרה כי ביקשה צו מעצר לאישה במסגרת אמנת ההסגרה של המדינה עם דרום קוריאה, והגישה בקשה להסגרתה לניו זילנד כדי לעמוד שם לדין.

"המהירות שבה כבר נעצר מישהו מעבר לים היא הודות לרשויות הקוריאניות ושיתוף הפעולה עם צוות האינטרפול של ניו זילנד", אמר הבלש הניו זילנדי טופילאו ואאלואה בהצהרה. האישה תישאר במעצר בעודה ממתינה להשלמת תהליך ההסגרה, הוא אמר.

המשטרה בבית של המשפחה מאוקלנד שמצאה שרידי אדם במזוודות, ניו זילנד. רויטרס
בית המשפחה באוקלנד/רויטרס

הרשויות בדרום קוריאה אישרו בחודש שעבר כי האישה שנולדה בדרום קוריאה קיבלה אזרחות ניו זילנדית לפני "זמן רב". בית המשפט הגבוה בסיאול יחליט בתוך חודשיים אם להסגיר אותה לניו זילנד.

באוגוסט פורסם כי משפחה מניו זילנד שרכשה במכירה פומבית מקוונת פריטים שונים מיחידת אחסון, ובהם מזוודות משומשות, גילתה גופות של שני ילדים בשתיים מהן. הילדים הם בני 5-10 ומתו לפני כמה שנים. המזוודות שבהן נמצאו היו ביחידת האחסון כארבע שנים, על פי המשטרה.

בני המשפחה רכשו במכירה מכולה מלאה סחורה שלא נבדקה טרם הקנייה, וכשפרקו אותה בביתם נמצאו חלקי גופה. שכנים סיפרו למשטרה כי הבית הדיף ריח נוראי, שחלקם זיהו כריח של גופה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניו זילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully