וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של בר פלח שנפל בג'נין: "היה אדם מלא בנתינה"

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 17:09

האחים עמוס וגלית אמרו בריאיון ל-103fm כי ביומיים שחלפו מאז שנפל מגיעים אליהם עוד ועוד סיפורים על האדם שהיה. לדברי אחותו גלית, לאחר שחזר משליחות בארה"ב, הוא תכנן לחזור לשירות. "הצבא היה הבית השני שלו, הוא נתן את כולו לבית שלו", אמרה

"לפעמים סיוטים מתגשמים": כאלף איש מלווים למנוחות את בר פלח שנפל בהיתקלות בג'נין/מערכת וואלה!

אחיו של בר פלח, הקצין שנפל השבוע בפעילות בג'נין, סיפרו הבוקר (חמישי) בריאיון ל-103fm את זיכרונותיהם ממנו. "איזה מפקד הוא היה ואיזה חייל הוא היה, כולם סיפרו ואמרו - ועוד יספרו ויגידו", אמר אחיו עמוס. אמש, התקיימה הלוויתו של פלח בנתניה בנוכחות מאות אנשים.

"לגבי איזה אח הוא היה ואיזה בן אדם הוא היה זה דברים שאנחנו מקבלים בכפית כל פעם מעוד ועוד, אם זה מאנשים שהוא עזר להם בגמילות חסדים, קשישים וניצולי שואה שהוא החליט באיזה ערב ראש השנה לאסוף אליו", הוסיף. "הוא ארגן אוטובוסים, אמבולנסים, חמצן והביא ניצולי שואה לארוחת חג. פשוט בן אדם שהיה מלא בנתינה, אם זה לריכוז הנוער בשכונה, החברים שלו מהים. אנחנו כל פעם, מהרגע שהתפרסמו הדברים ועד עכשיו, מקבלים עוד ועוד אנשים שמביאים לנו דברים, חפצים, מספרים לנו כמה הוא דוגמה ומופת בשבילם".

הלוויתו של הקצין רב סרן בר סלח שנהרג במעבר ג'למה. 14 בספטמבר 2022. אבשלום ששוני, אתר רשמי
הלוויתו של פלח בנתניה, אתמול/אתר רשמי, אבשלום ששוני
בר פלח, קצין צה"ל שנהרג בחילופי אש סמוך לג'נין. באדיבות המשפחה
פלח. "דוגמה ומופת"/באדיבות המשפחה

לדברי אחותו גלית, לאחר שחזר מארה"ב, הוא תכנן לחזור לשירות. "הוא יצא לארה"ב מהשירות, הם הוציאו אותו להתאמן שם. הוא נסע כבר כמה פעמים עם אריות הים, הוא התאמן ואימן חיילים בארה"ב. זה הצבא שלח אותו. הוא חייב לחזור לצבא. הצבא היה הבית השני שלו, הוא נתן את כולו לבית שלו. הייתה נתינה, חברה, הוא תמך במאבקים של נשים מוכות, הוא הוביל מאבק לנשים מוכות וגם חולות סרטן".

"אנחנו אף פעם לא ידענו מה המפגש האחרון, גם לא ידענו על המשימות", שיתף עמוס. "הוא לא היה מספר לנו כלום, הוא היה מודיע לנו 'אני אדבר איתכם עוד יומיים'. לפני חודשיים הוא התחיל את שירותו בסיירת נח"ל כסגן מפקד הסיירת. הוא הגיע לגזרה שבה אני גר והוא היה מגיע בלי להודיע, בשעות לא שעות, מחנה את הרכב הצבאי שלו ודופק בדלת. בין אם זה לשחק עם האחיין שלו, לצורך שיחה טובה קצרה. הוואטסאפ שלי מלא בהודעות בשעות לא שעות".

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • ג'נין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully