וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוח שלכם יתפוצץ: אשליית הבחורות בביקיני מטריפה את כולם

עודכן לאחרונה: 28.10.2022 / 0:08

בתמונה שהועלתה לטיקטוק וצולמה בכלל לפני שלוש שנים אפשר לראות שלוש בחורות בביקיני בתוך גלגל ים. אלא שבמבט ראשון וגם שני נראה שהבחורה במרכז קצרה במיוחד. האומנם? צפו ותפענחו

חמש עובדות על בגדי ים/מערכת "אסור לפספס"

תמונה תמימה לכאורה של שלוש בחורות בביקיני עם גלגל ים הפכה להיות ויראלית במיוחד ופוצצה לאנשים את המוח. הסיבה: במבט ראשון נדמה שהבחורה במרכז היא או גמדה, או קצרה באופן חריג משום שהרגליים שלה לא מגיעות אפילו לדשא. התמונה עלתה לטיקטוק עם הכיתוב "בהתחלה חשבתי שהיא ממש קצרה". הפוסט הזה צבר לא פחות מ-12 מיליון צפיות כשאנשים פשוט מנסים להבין: מה בדיוק קורה כאן?

ובכן, לפני שאנחנו מסבירים לכם את הפיתרון, רק נגיד לכם שמדובר בשלוש בחורות סטנדרטיות לגמרי גם מבחינת המימדים שלהן, כולל הבחורה במרכז. עדיין לא מבינים איך זה הגיוני?

צפו ונסו לפענח בעצמכם

ובכן, אם תסתכלו שוב על התמונה הזו תבינו שהבחורה השמאלית בתמונה רוכנת על גבה של הבחורה במרכז והרגליים שמבצבצות הן שלה ולא של חברה שלה. הרגליים שבצד שמאל הן הרגליים של הבחורה במרכז משום שהיא רוכנת כדי לסחוב את הבחורה שמעליה. עכשיו יותר ברור?

הפוסט הזה צבר לא רק הרבה צפיות, אלא גם הרבה תגובות. אחת מהן של טיארה קוקס, שטוענת שהיא הבחורה המרכזית בתמונה והיא סיפרה שגם היא בהלם שהאשליה האופטית המקרית הזו מצאה דרכה לטיקטוק ולרדיט. "כשאת רואה את עצמך בטיקטוק וברדיט בתמונה שצולמה לפני שלוש שנים. אני הבחורה ה"קצרה" שבמרכז", היא חשפה. רוב הצופים תהו מדוע לקח להם כל כך הרבה זמן לפענח את זה, מה אתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully