וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס קליין: "מילצ'ן אמר ששרה נתניהו דורשת שכוכבי הוליווד יגיעו לאירועים"

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 16:13

העדה המרכזית בתיק 1000 סיפרה בחקירתה הנגדית שרעיית ראש הממשלה לשעבר זעמה על מילצ'ן אחרי שנודע לה שבראד פיט פגש את ג'ודי ניר מוזס שלום. "המצאה פרועה", טען פרקליטו של נתניהו, אך מוזס שלום אישרה את דבריה: "לו רק ביקשה יש מצב שהייתי מסדרת לה הזמנה, חבל"

בווידאו: הדס קליין: "מילצ'ן אמר ששרה נתניהו דורשת שכוכבי הוליווד יגיעו לאירועים"/פול

הדס קליין, העדה המרכזית בתיק 1000, אמרה היום (שלישי) כי רעיית ראש הממשלה לשעבר שרה נתניהו דרשה מארנון מילצ'ן שיפגיש אותה עם כוכבי הוליווד. "ארנון אמר לי שבארד פיט פגש את ג'ודי ניר מוזס (רעייתו של סילבן שלום, ב"א) ושרה לא סולחת על זה", טענה קליין בחקירתה הנגדית על ידי עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. בתיק 1000, "המתנות", נאשם נתניהו במרמה ובהפרת אמונים.

"זה מה שארנון סיפר, ארנון אמר לי שהוא חייב להביא כוכבים כי שרה דורשת שכוכבי הוליווד יגיעו לאירועים", אמרה קליין, העוזרת האישית של מילצ'ן. פרקליטו של נתניהו אמר לה שזו "המצאה פרועה", והיא השיבה: "אז תגיד לארנון שאני ממציאה פרועה".

ג'ודי ניר מוזס, שאחיה בעלי "ידיעות אחרונות" ארנון מוזס עומד לדין בתיק 2000, אישרה את דבריה של קליין. "אני חייבת להגיד שכששמעתי את הסיפור הזה על הצרחות שחטף משרה גם ארנון בעצמו - חייכתי בעונג. לו רק ביקשה יש מצב שהייתי מסדרת לה הזמנה, חבל", כתבה בפוסט בפייסבוק, לצד תמונה שלה ושל סילבן שלום יחד עם מילצ'ן ובראד פיט.

במהלך החקירה הנגדית היום, עו"ד חדד ניסה לנתק את הזיקה של ניגוד העניינים בין נתניהו למילצ'ן באמצעות הטענה שמילצ'ן היה נוהג להגיש שמפניות יוקרתיות לכל חבריו כשאירח אותם, ולא רק לבני הזוג נתניהו. בנוסף לכך, חדד תקף את טענת הפרקליטות לפיה היקף השמפניות שסופק לבני הזוג נתניהו היה הרבה מעבר לאירוח של חברים. חדד טוען כי בעדותה של קליין בנושא יש סתירות בנושא זה.

כך, למשל, פרקליטו של נתניהו הציג רשימת הוצאות של מילצ'ן באחד מימי ההולדת של בנימין נתניהו. "לא מדובר על שלושה ארגזים כפי שטענת אלא בשישה בקבוקים", אמר עו"ד חדד.

"לא ספרתי מעולם את כמות הבקבוקים, לא לקחתי מצלמת גוף, לא עניין אותי, עשיתי מה שהתבקשתי", השיבה קליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully