וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ביקשה מגרמניה להפעיל לחץ על הרשות: הגבירו את פעילות מנגנוני הביטחון למניעת טרור

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 19:39

בכיר ישראלי אמר כי ישראל ביקשה מגרמניה ללחוץ על הנהגת הרשות כדי שזו תגביר את פעילות מנגנוני הביטחון הפלסטינים במיוחד בשכם ובג'נין כדי למנוע פיגועי טרור. "אמרנו להם שהפלסטינים צריכים לעשות יותר במלחמה בטרור", אמר הבכיר. "ביקשנו מהם להעביר את המסר"

הריסת בית המחבל ראאד חאזם שביצע את פיגוע הירי בדיזנגוף בתל אביב. 6 בספטמבר 2022/מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ישראל ביקשה מגרמניה להפעיל לחץ על הנהגת הרשות הפלסטינית כדי שזו תגביר את פעילות מנגנוני הביטחון הפלסטינים במיוחד בשכם ובג'נין כדי למנוע פיגועי טרור - כך אמר בכיר ישראלי בסיום פגישותיו של ראש הממשלה לפיד בברלין עם הקנצלר אולף שולץ ושרת החוץ ברבוק.

"אמרנו להם שהפלסטינים צריכים לעשות יותר במלחמה בטרור. הרשות הפלסטינית לא יכולה להגיד זה לא ענייני, ואז אנחנו נכנסים פנימה וזה מחליש אותה. אנחנו ביקשנו מהגרמנים להעביר לרשות הפלסטינית את המסר הזה. יש לגרמנים פרוייקטים ברשות הפלסטינית ויכול להיות שהם יקשיבו להם", אמר הבכיר הישראלי.

כוחות צה"ל ומג״ב הרסו את בתי שני המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד ,הכפר רומאנה, 8 באוגוסט 2022. דובר צה"ל
"ביקשנו להעביר את המסר". חיילי צה"ל בג'נין/דובר צה"ל

בנושא האיראני טען הבכיר הישראלי כי המידע המודיעיני החדש שישראל העבירה למעצמות אירופה השפיע והוכיח להן "שהאיראנים מרמים בעוד אנחנו מדברים".

הבכיר הישראלי ציין כי קיימת "אופטימיות זהירה במיוחד" בכל הנוגע למו"מ עם לבנון על הגבול הימי. "שני הצדדים קרובים - אבל הסתבכות עלולה להוביל לאיזה תקרית", הוא אמר. לדבריו, ישראל תתחיל את הפקת הגז מאסדת כריש ברגע שיהיה אפשר, ללא קשר לאיומים של חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully