וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביט למפכ"ל: מחאת גמלאי המשטרה נגד שבתאי על הפערים בשי לחג

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 21:07

הגמלאים קיבלו איגרת בה התבשרו כי סכום השי שיקבלו לחגי תשרי עומד על 150 שקל, בעוד ששוטרים פעילים מקבלים 400 שקל. לאחר שמספרו של המפכ"ל שבתאי הופץ, כמה מהם העבירו 150 שקל לחשבונו דרך אפליקציות תשלום. גורמים במשטרה: "מחאה ריקה מתוכן ממניעים אישיים"

קבוצה של גמלאי משטרה פתחו היום (שני) במחאה על הפערים בין השי לחג שקיבלו, שעומד על סך 150 שקלים, לבין השי של השוטרים הפעילים בסך 400 שקלים. מספרו האישי של המפכ"ל שבתאי הופץ בשעות האחרונות בקרב גמלאי הארגון במסגרת המחאה, במהלכה העבירו כמה גמלאים באמצעות ביט ואפליקציות תשלומים נוספות סכום בסך 150 שקלים לחשבונו של שבתאי.

עופר אשקורי, שוטר לשעבר מפורום השוטרים, הסוהרים והגמלאים אמר כי "המחאה היא על העליבות, ההשפלה והפרד ומשול שעושה המפכ"ל וראש אמ"ש בועז גולדברג שאמור לייצג את גמלאי המשטרה לצד השוטרים בנוגע למתנה הזאת. אני כמעט שמונה שנים גמלאי ומעולם לא קרה כדבר הזה".

צילומסך של העברה בנקאית למפכ"ל בתגובה לנושא שי לחג. ללא, אתר רשמי
הודעה שהתקבלה בטלפון של שבתאי/אתר רשמי, ללא
מכתב של המשטרה בנושא שי לחג. ללא, אתר רשמי
האיגרת שנשלחה לשוטרים/אתר רשמי, ללא

לדבריו, "הגימלאים מקבלים כל שנה 400 שקלים מקרן רווחה שלא קשורה למשטרה, כחלק מפיצוי של הסכם שכר מ-2012, ועוד כ-400-450 שקלים מהמשטרה. משום מה הפעם המפכ"ל החליט לשים את הגמלאים מאחור ולתת להם רק 150 שקלים. הוא, יחד עם ראש אמ"ש, אמורים לייצג אותנו וזה מה שמקומם".

לטענת גורמים במשטרה, המענק שניתן לגמלאים בסך 150 שקלים מתווסף ל-600 שקלים שניתנו להם לקראת חג הפסח ועוד כ-475 שקלים בחודש יוני - בסך הכל כ-1,200 שקלים השנה, אל מול 850 שקלים שניתנו להם בשנים קודמות. "מדובר במחאה ריקה מתוכן שיש בה רק כדי לפגוע במפכ"ל ממניעים אישיים ותו לא", אמרו הגורמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully