וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילה של המלכה אליזבת השנייה התפטרה "מתוך כבוד"

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 23:24

לאחר מותה של המלכה אליזבת השנייה, הכפילה ה"מקצועית" שלה מרי ריינולדס שהופיעה במשך שנים בסרטים ובסדרות טלוויזיה - נאלצה להתפטר. ריינולדס הצהירה כי החליטה לפרוש מהתפקיד מתוך כבוד, אך תשמור על המלתחה. "הרגשתי חלק מהמשפחה"

לאחר מותה של המלכה אליזבת השנייה, הכפילה ה"מקצועית" שלה, שהופיעה במשך שנים בסרטים ובסדרות טלוויזיה, נאלצה להתפטר. מרי ריינולדס הצהירה כי החליטה לפרוש מהתפקיד מתוך כבוד, אך תשמור על המלתחה. הכפילה של המלכה בת ה-89 אמרה גם כי "הרגישה חלק מהמשפחה".

ריינולדס, שחיה באסקס, התפרסמה בעקבות הדמיון שלה למלכה. היא אמרה כי הפעם הראשונה שנקראה ה"כפילה של המלכה" היתה בגיל 17.

הכפילה של המלכה אליבזת השנייה, מרי ריינולדס. טוויטר, אתר רשמי
הכפילה של המלכה אליזבת השנייה/אתר רשמי, טוויטר
הכפילה של המלכה אליזבת השנייה, מרי ריינולדס. טוויטר, GettyImages
הכפילה של המלכה אליזבת השנייה/GettyImages, טוויטר

ריינולדס הופיעה בסרטים, כולל בקומדיה "נוכלים בשירות החוק" (1991) עם רוג'ר מור. היא גם הופיעה כשהיתה בת 55, בפרק בסדרה "ד"ר הו" ב-1988. לדבריה, היא חשה בת מזל על כך שהיא דומה למלכה, אך ימיה ככפילה שלה הסתיימו.

"זאת היתה זכות גדולה להידמות לה, משום שלדעתי היא היתה מדהימה", אמרה ריינולדס על פי העיתון "אינדיפנדנט".

היא הוסיפה כי עקבה אחרי המלכה במשך השנים מקרוב אף שלא נפגשה איתה מעולם. "אני מאוד מאוד עצובה. זה עידן חדש כעת, הכל יהיה כל כך מוזר. ואז התחלתי להבין שזה הסוף. מתוך כבוד, אני חושבת שלא צריך לעשות דבר נוסף. כל השנים האלה עשיתי את העבודה הזאת, וכך הרווחתי כסף, אבל במקביל זה היה לי לעונג לראות אנשים ברחוב מביטים בי ואומרים 'זאת המלכה'. כל פעם שהסתובבתי בעולם, היא היתה המלכה - לא המלכה אליזבת, לא המלכה של אנגליה - אלא המלכה. לעולם לא יהיה עוד מישהו כמוה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully