וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד אחרי הפרידה מהנדל: "לא ישנתי כבר כמה לילות - הכנסתי את הראש עמוק בפוליטיקה"

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 17:29

שרת הפנים אמרה בפתיחת ועידת המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות באילת כי היא בתקופה לחוצה. "לא ישנתי בגלל יועז ובגלל הבית היהודי", אמרה. "בחרתי אחרי עשר שנים בפוליטיקה להכניס את הראש הכי עמוק באירוע - בטח לא אשן גם הלילה"

בווידאו: שקד והנדל חושפים את המקום השלישי ברשימת "הרוח הציונית"/מערכת וואלה

שרת הפנים איילת שקד אמרה היום (שני) בפתיחת ועידת המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות באילת כי היא בתקופה לחוצה. "לא ישנתי כבר שני לילות - אחד בגלל יועז והשני בגלל הבית היהודי", אמרה. "בחרתי אחרי עשר שנים בפוליטיקה להכניס את הראש הכי עמוק באירוע, בטח לא אשן גם הלילה".

אתמול שקד ושר יועז הנדל הודיעו על פירוק השותפות ביניהם, ארבעה ימים בלבד לפני סגירת הרשימות. זאת, לאחר שהשניים הודיעו על ריצה משותפת לפני קצת יותר מחודש. ההחלטה על פירוק השותפות התקבלה בעקבות חילוקי דעות בין השניים על איחוד עם הבית היהודי, מיקומים ברשימה וצירוף דמויות חדשות, וכן סקרים לא מחמיאים שהציבו את המפלגה מתחת לאחוז החסימה.

כמו כן, עיקר הוויכוח בין שקד להנדל ולהאוזר עסק בשאלה אם להשלים ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו 61 מנדטים לטובת הקמת ממשלת ימין צרה אם לא תוקם ממשלת אחדות. בעוד ששקד תמכה, הנדל והאוזר התנגדו, גם במחיר של בחירות נוספות. שקד והנדל מתכוונים להמשיך להתמודד בבחירות הקרובות, בשתי מפלגות שונות ולפי סביבתם אין בכוונתם לפרוש.

איילת שקד בוועידת המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות באילת, 12 בספטמבר 2022. יוד צילומים, אתר רשמי
"לא ישנה כמה לילות", שקד/אתר רשמי, יוד צילומים

עם זאת, שקד עושה מאמצים אחרונים לריצה משותפת בבחירות הקרובות, והיום היא ומפלגת הבית היהודי צפויים להודיע על איחוד. יוסי ברודני, יו"ר הבית היהודי, אמר בריאיון ב-103FM כי "יש כמה בעיות טכניות, כל הדברים האלה ייפתרו. האידאולוגיה היא מאוד ברורה, אנחנו סגרנו את הדברים ובעזרת השם אנחנו נצא לדרך".

ברודני אמר כי במפלגתו "בהחלט לא מתנגדים לממשלה בראשות נתניהו" והוסיף כי הוא לא פוסל ישיבה עם אף מפלגה, מלבד המפלגות הלא-ציוניות. הוא הדגיש כי מפלגתו בעד ממשלה רחבה. "אנחנו היחידים שאומרים את זה, וזה מה שיקרה אחרי הבחירות", טען. "יש לנו מפלגות שאידאולוגית אנחנו פחות מתחברים אליהם, אבל עדיין, מכיוון שאנחנו עוסקים באיחודים, חיבורים וגישורים, אנחנו רוצים שכמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully