וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאן בת ה-7 טבעה למוות בצימר: "הלב נקרע"

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 14:50

ליאן רביבו מנתניה נסעה עם אמה ומשפחתה לצימר בירכא שבגליל, שם טבעה למוות בג'קוזי. אביה, נבו, כתב בפייסבוק: "לא מבין איך קרה לך דבר כזה, אוהב אותך לנצח נצחים". הוא סיפר כי רק לפני פחות מחודש חגגה יום הולדת 7 וכי התחילה השנה ללמוד: "רק עלית לכיתה א' ונקטפת"

ליאן רביבו, בת 7 מנתניה, היא הילדה שטבעה אתמול (ראשון) למוות בצימר בירכא שבגליל. רביבו טבעה כשנכנסה לג'קוזי במתחם הצימרים, במהלך חופשה עם אמה ומשפחתה.

אביה של ליאן, נבו, הפרוד מהאם, כתב בפוסט בפייסבוק: "אני לא יודע איך לחיות ככה בלעדייך, הלב נקרע. הדמעות לא פוסקות, אוהב אותך לנצח נצחים". בפוסט נוסף כתב האב בכאב: "רק לפני חודש חגגנו לך יום הולדת 7. רק עלית לכיתה א' ונקטפת".

ליאן רביבו. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ליאן רביבו/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

רביבו בת ה-7 טבעה למוות בג'קוזי במתחם צימרים בירכא. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותה למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותה.

חובש מד"א חאטיב שחאדה ופאראמדיק מד"א ניזאר גרייס, סיפרו שהגיעו לצימר וראו את הילדה מחוסרת הכרה על שפת הג'קוזי, ללא נשימה וללא דופק. "בני המשפחה ביצעו בה פעולות החייאה בסיסיות בתדרוך טלפוני של מד"א". הם החלו בפעולות החייאה "מתקדמות וממושכות עם צוות הטיפול נמרץ שהגיע מהר למקום, פעולות ההחייאה נמשכו גם תוך פינוי לבית החולים".

המתחם מכיל שישה צימרים, ומשפחת הנופשים הגיעו אליו היום. בעל המתחם מסר עדות במשטרה. "טרגדיה נוראה, זה אסון וכואב הלב", אמר ראש המועצה המקומית ירכא, והיב חביש, "אנחנו משתתפים בצער המשפחה. נלווה אותם ונסייע בכל שנוכל".

"לא יודע איך אמשיך - את הכול בשבילי"

נבו רביבו, אביה של ליאן בת ה-7 ספד לה בפוסט בפייסבוק. "אהבה יפה מושלמת שלי, רק לפני פחות מחודש היית בת 7, חגגתי לך והיה לנו הכי כיף בעולם", כתב. "עלית לכיתה א' ונקטפת לי ככה. אני לא מאמין בכלל שאני כותב דבר כזה. עולם שלי אני אוהב אותך".

עוד כתב האב הכואב: "את הכול בשבילי - העיניים שלי, האוויר שלי, המחשבות שלי, את הכול. ליאן אני רוצה שתדעי, יפה שלי, שאבא תמיד אוהב אותך, תמיד חושב עליך ואני לא יודע איך אני אמשיך מכאן. אין לי חיים בלעדיך, מה שעברנו בשבע שנים שום אדם לא יכול לדעת, רק אני ואת יודעים את הסודות שלנו. השיחות, האהבה האין סופית הנתינה אחד לשנייה, והכי הרבה הביטחון. ליאני אבא תמיד פה בשבילך את היית ותהיי תמיד אהבת חיי. הלב שלי מרוסק, אני בקושי יכול בכלל להבין שזה אמיתי, בבקשה שמישהו יגיד לי קום ושזה חלום. אני לא מסוגל לחיות ולהמשיך את החיים".

עוד בוואלה!

בת 7 טבעה למוות בג'קוזי בירכא שבגליל

לכתבה המלאה
נבו רביבו, ובתו ליאן בת ה-7 שטבעה למוות בצימר בירכא. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, יואב איתיאל
"הלב שלי מרוסק". נבו רביבו ובתו, ליאן/יואב איתיאל, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

"ליאן, יפה שלי, אני זוכר איך היית אומרת לי 'אבא, אתה האבא הכי טוב בעולם אני אוהבת אותך'. ליאני שלי, אני אוהב אותך פי מיליון נשמה שלי", המשיך נבו רביבו. "כשהיית קטנה גידלתי אותך לבד במשך שלוש שנים, מעולם לא סיפרתי לך כי רציתי שהאהבה שיש לך אלי תהיה גם לאמא שלך. אז עכשיו שאת לא פה אני מספר לך, ועכשיו את מבינה למה הייתה לנו אהבה כזאת מטורפת ותהיה תמיד. נשמתך בגן עדן צדיקה קטנה יפה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully