וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצל את חולשתן": עד המדינה בפרשת הבר נוער מואשם בתקיפה וגניבה מנשים מבוגרות

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 0:02

זאור חנקישייב, שרק לפני כמה חודשים שוחרר ממאסר, נאשם כי התנפל על עוברות אורח בבני ברק, חטף מהן תכשיטים ורכוש נוסף - ונמלט מהמקום על אופנוע גנוב. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו: "מסוכנות הזועקת לשמיים"

תיעוד של חנקשייב באחד מניסיונותיו לשדוד תיק מאישה בבני ברק כשהוא רכוב על קטנוע, ובעת מעצרו/השומרים

כתב אישום בגין תקיפה לשם גניבה הוגש היום (שני) לבית משפט השלום בתל אביב נגד עד המדינה בפרשת הרצח בבר נוער, זאור חנקישייב, כמה חודשים בלבד לאחר ששוחרר ממאסר. על פי כתב האישום, חנקישייב חטף מנשים מבוגרות תכשיטים ורכוש נוסף.

לפי כתב האישום, בחודש אוגוסט האחרון חנקישייב קיבל לידיו בדרך שאינה ידועה אופנוע שנגנב ממתחם שרונה שבתל אביב. ב-26 באוגוסט סמוך לשעה 8:00, ניגש חנקישייב לאישה מבוגרת שצעדה עם עגלת קניות בבני ברק. הוא תלש בכוח את השרשראות שעל צווארה, ונמלט מהמקום. כמה ימים לאחר מכן, חטף חנקישייב לאישה מבוגרת נוספת שצעדה בבני ברק שקית שהכילה טלפון נייד וארנק.

זאור חנקישייב  עד המדינה לשעבר בפרשת הבר נוער. אפריל 2014. יותם רונן
שוחרר מממאסר בתחילת השנה. זאור חנקישייב/יותם רונן

חנקישייב, שרק בתחילת השנה שוחרר ממאסר של 15 חודשים, ריצה בעבר חמש שנות מאסר לאחר ששימש כעד מדינה בפרשת הרצח בבר-נוער, והורשע בבדיית ראיות התיק בניסיון להפליל את חגי פליסיאן ומקורביו.

נוסף על כתב האישום, שכולל גם סעיפים של קבלת רכב גנוב ונהיגה ללא רישיון, המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו. "ממעשיו עולה מסוכנות הזועקת לשמיים, לציבור ולרכושו. מעשים שהוא שב ומבצע בשיטתיות תוך תקיפה אלימה של עוברי אורח תמימים ומוחלשים", נכתב בבקשת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully