וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרה את הקפוצ'ון: האקסית של אילון מאסק מוכרת את חפציו

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 14:06

חברתו לשעבר של האיש העשיר בעולם העלתה חפצים של האקס שלה למכירה פומבית - מתקופת הזוגיות שלהם לפני כ-30 שנה. הפריט היקר ביותר המוצע למכירה - ברכת יום הולדת שמתומחרת ביותר מ-10,000 דולר. "יום הולדת שמח, ג'ניפר בו בו"

וואלה! תתחברו/וואלה!

חברתו לשעבר של היזם אילון מאסק מעלה למכירה פומבית את חפציו של האקס שלה - מתקופת הזוגיות שלהם יחד לפני 28 שנה, כך דיווחה היום (שני) CNN. בין הפריטים מוצעות תמונות ומזכרות מעברו של המיליארדר - כשעוד עבד כיועץ באוניברסיטה.

ג'ניפר גווין ומאסק התחילו לצאת בשנת 1994, כשמאסק היה סטודנט צעיר לכלכלה. זמן קצר לאחר מכן החל מאסק בלימודי הדוקטורט שלו, מהם פרש על מנת להשיק את הסטארט אפ הראשון שלו - "Zip2". המכירה הפומבית מציעה 18 תמונות שונות שמתעדות את מאסק בשנותיו הבוסריות, ומאפשרות הצצה לחייו הסטנדרטיים כסטודנט במעונות - עשרות שנים לפני שהפך לאיש העשיר ביותר בעולם.

הפריט היקר ביותר המוצע למכירה הוא ברכת יום הולדת שהקדיש מאסק לגווין. "יום הולדת שמח, ג'ניפר בו בו", כתב. ההצעה הגבוהה ביותר לקנייתה נכון לרגע זה מתומחרת בכ-7,000 דולר, והפריט צפוי להימכר ביותר מ-10,000 דולר. הפריט היקר ביותר הבא במכירה הוא שרשרת זהב שהעניק מאסק לגווין ביום הולדתה. השרשרת עשויה מאבן אזמרגד שנלקחה ממכרה האזמרגד שבבעלות ארול מאסק - אביו העשיר של אילון.

אילון מאסק והאקסית ג'ניפר. טוויטר, אתר רשמי
עבדו כיועצים באוניברסיטה. מאסק והאקסית/אתר רשמי, טוויטר

"כשהלכנו לבקר את אמו של אילון בטורונטו במהלך חופשת חג המולד של 1994, אילון נתן לי את השרשרת", סיפרה גווין. "לאמא שלו היו כמה שרשראות כאלה בקופסת תכשיטים בחדר השינה שלה. אילון אמר לי שהן ממכרה האזמרגד של אביו בדרום אפריקה, והוציא אחת מהקופסה. הוא אמר שנחשיב את השרשרת כמתנת יום הולדת מוקדמת עבורי".

"ענדתי את השרשרת במשך כמה שנים לסירוגין, אבל היא הייתה בעיקר בקופסת התכשיטים שלי בעשר השנים האחרונות. היא תמיד מזכירה לי את אילון, כמובן", אמרה.

מעריצי טסלה יוכלו להציע הצעה על אחד מהפריטים המוצעים עד ליום רביעי, אז תיסגר המכירה הפומבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully