וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דואגים לשלומן": שתי ציפורי ענק נמלטו מרכב הובלה בצפון

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 22:05

שני עופות מזן "אמו", שהיו ברכב הובלות בדרך מהמרכז לצפון הצליחו לברוח ממנו. טרם התברר איך עשו זאת, ובינתיים אחת מהן נדרסה למוות, והשנייה נלכדה בפוריידיס. מנהל כפר הנוער ממנו הן נשלחו: "חשבנו שאחרי עשרות שנים שהן אצלנו מתאים להן מרחב גדול"

דואגים לשלומן: שתי ציפורי ענק נמלטו מרכב הובלות בצפון/דוברות

שתי ציפורים מזן "אמו", חפצי ונומה, שהיו בהובלה מאזור המרכז לצפון, נמלטו היום (ראשון) מרכב. הציפורים האוסטרליות הגדולות, שאינן מעופפות, עשו את דרכן ממרחב החי של כפר הנוער הדסה נעורים למרחב חי של עיריית כרמיאל ונראו סמוך לצומת פוריידיס, ליד זכרון יעקב, כשהן מתהלכות מבוהלות בין כלי הרכב בכביש הבינעירוני. כבר כמה שעות אחת נודע כי חפצי נדרסה למוות והשנייה נלכדה בפוריידיס.

ד"ר ריאד בדראן, מנהל איגוד ערים לווטרינריה "שומרון" טרם קיבל הודעה על כך. "אצלנו לקחו את זה מאוד קשה", סיפר לוואלה עמי מגן, מנהל כפר הנוער הדסה נעורים, "חשבנו שאחרי עשרות שנים שהן אצלנו מתאים להן מרחב גדול יותר ושלחנו אותן לדרך עם מוביל מורשה וכל האישורים הנדרשים להובלה ואז קיבלנו את ההודעה שבדרך הן איכשהו הצליחו לברוח וכאן דואגים מאד לשלומן". אחרי הידיעה על מותה אמר מנהל כפר הנוער כי המקרה "עצוב. במיוחד לתלמידים ולצוות של משק החי שלנו".

שתי ציפורים מסוג אמו נמלטו מרכב שהוביל אותם בכביש בצפון 11 בספטמבר 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
נמלטו בדרך לצפון. אחת מציפורי האמו שברחו מרכב ההובלה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בסוף השבוע זומן לחקירה נהג בן 47, לאחר שנתפס נוהג סמוך לבאר שבע בחוסר זהירות ובתא המטען נמצאו 11 כבשים. תחילה, עוברי אורח דיווחו על נהג הרכב, וכששוטרי הסיור הגיעו לאזור, ראו את המכונית מתנדנדת, סוטה לשוליים וכמעט מתהפכת.

בבדיקת מטענו של הרכב נמצאו הכבשים, שהועברו בניגוד לחוק. השוטר רשם לנהג והזמנה לדין בעבירת נהיגה בקלות ראש. למקום הגיעו מפקחי יחידת האכיפה של משרד החקלאות, קנסו את החשוד וגם זימנו אותו לחקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • בעלי חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully