וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מצב חירום הוכרז בניו יורק בשל התפשטות פוליו

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 12:05

וירוס הפוליו זוהה בדוגמיות של מי שופכין מארבע המחוזות באזור ניו יורק כמו גם בעיר עצמה. נציבת הבריאות: "אני קוראת לתושבי ניו יורק לא להסתכן כלל. חיסון פוליו הוא בטוח ויעיל - ומגן על כמעט כל האנשים"

מושלת ניו יורק קתי הוקול הכריזה ביום שישי על מצב חירום במדינה בשל התפרצות פוליו, במטרה להגביר את שיעור ההתחסנות על רקע ראיות נוספות להתפשטות הווירוס.

וירוס הפוליו זוהה בדוגמיות של מי שופכין מארבע המחוזות באזור ניו יורק כמו גם בעיר עצמה. הדוגמיות הראו תוצאה חיובית לווירוס פוליו שעשוי לגרום לשיתוק בבני אדם, על פי הרשויות במדינה. אנשים לא מחוסנים שגרים, עובדים או לומדים במחוזות אורנג', רוקלנד, נסאו, ניו יורק וסאליבן נמצאים בסיכון הגבוה ביותר להידבק במחלה, הם הדגישו.

ניו יורק החלה לנטר מי שופכין לאחר שאדם מבוגר לא מחוסן נדבק בפוליו במחוז רוקלנד ביולי ולקה בשיתוק - ההדבקה הראשונה הידועה בארצות הברית מזה כעשור.

ההכרזה על מצב חירום צפויה להרחיב את רשת ספקי החיסונים לרוקחים, מיילדות ועובדי שירותי החירום על מנת להעלות את שיעור ההתחסנות באזור.

קבלת חיסונים נגד מחלת הפוליו בסניף קופת חולים בתלפיות מזרח, בירושלים. בצילום, משפחה ערבית מכפר סמוך מקבלת חיסון 10 באוקטובר 1988. SA'AR YA'ACOV/לע"מ, מערכת וואלה!
חיסונים לפוליו בישראל, 1988/מערכת וואלה!, SA'AR YA'ACOV/לע"מ

נציבת הבריאות של ניו יורק, ד"ר מרי באסט, קראה לאנשים שאינם מחוסנים לקבל מיד את הזריקה. "איננו יכולים להמר כשמדובר בפוליו", היא אמרה. "אני קוראת לתושבי ניו יורק לא להסתכן כלל. חיסון פוליו הוא בטוח ויעיל - ומגן על כמעט כל האנשים מפני המחלה".

שיעור ההתחסנות הוא נמוך מאד בכמה מחוזות בניו יורק. שיעור ההתחסנות הממוצע ברחבי ארצות הברית הוא 79%. היעד הוא להעלות את הנתון ל-90%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully