וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליכו כיסאות אחד על השני: תיעוד מקטטה בנמל תל אביב

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 15:27

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, שבו השליכו המעורבים כיסאות אחד על השני ועזבו את המקום לפני הגעת הכוחות. טרם נעצרו חשודים באירוע, שהרקע אליו הוא ככל הנראה פלילי. הבעלים של סניף אבולעפיה בו קרתה התקרית: "ניסינו להפריד - ובתגובה הותקפנו"

בווידאו: קטטה בנמל תל אביב הלילה 11/09/22/ללא

קטטה בהשתתפות כמה בני אדם פרצה הלילה (ראשון) בנמל תל אביב. לא דווח על נפגעים. המשטרה מסרה כי היא פתחה בחקירת האירוע, ואמרה כי המעורבים עזבו את המקום עוד לפני הגעת הכוחות. לפי המשטרה, הרקע לאירוע פלילי ונסיבות האירוע נחקרות. טרם נעצרו חשודים.

בתיעוד האירוע נראים כמה בני אדם משליכים כיסאות אחד על השני, מחוץ למאפיית "אבולעפיה" בנמל. במאפיה אמרו כי עובדים במקום ניסו להפריד בין המעורבים בקטטה, שלא ברור מדוע פרצה.

התיעוד המלא מהקטטה

בווידאו: תיעוד מקטטה בסניף אבולעפיה בנמל תל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הבעלים של הסניף, סעיד אבולעפיה, סיפר כי "הגיעו חבורה של חבר'ה שיכורים שנכנסו לוויכוח עם שליח וולט על מוצאו הערבי. יצאתי החוצה על מנת להרגיע את הרוחות ולהפריד ואחד התוקפים שאל אותי בצרחות אם 'אנחנו בישראל או בפלסטין'". לטענתו, כשניסה להרגיע אותם, הם הורו לא שלא להתערב והיכו אותו באגרופים. לדבריו, אחד מעובדי הניקיון אף נורה על ידי אחד מהתוקפים ופונה לבית החולים איכילוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully