וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נפצע קל בפיגוע ירי לעבר מכוניות בשומרון

עודכן לאחרונה: 9.9.2022 / 5:24

אש נורתה מרכב חולף לעבר שתי מכוניות באזור חווארה בשומרון. נהג אחת המכוניות נפצע משברי הזכוכית כתוצאה מהתנפצות החלון. כוחות צה"ל מצאו תרמילי כדורים באזור ועורכים סריקות בניסיון למצוא את המחבלים. הפיגוע מצטרף לסדרה של אירועים ביטחוניים בימים האחרונים

בווידאו: נעצר שוהה בלתי חוקי שהחזיק רובה סער מסוג קלאצ'ניקוב ושני מטעני צינור, יפו, 8 בספטמבר 2022/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ישראלי נפצע באורח קל בעקבות ירי לעבר רכבו באזור הכפר חווארה בשומרון. מדובר צה"ל נמסר כי כתוצאה מהתנפצות חלון הרכב התפזרו רסיסים שגרמו לפציעה. לאחר סריקות של כוחות צה"ל באזור נמצאו תרמילי כדורים. הכוחות ממשיכים לחפש אחר המחבלים.

על פי הדיווחים, האש נפתחה מרכב חולף לעבר שתי מכוניות. באחת המכוניות נסעה, על פי הדיווחים, משפחה עם ילדים. הפצוע הוא הנהג ברכב. פיגוע זה מצטרף לשורה של אירועים ביטחוניים בימים האחרונים. בלילה שבין רביעי לחמישי התרחש ניסיון פיגוע ליד עמדה צבאית הקרובה לכפר הפלסטיני ביתין, הסמוך לרמאללה. מחבל ניסה לתקוף חייל בעזרת פטיש, ונורה על ידי החייל בעמדה. מצבו של החייל קל.

ניסיון הפיגוע התרחש קצת אחרי חצות, כשחייל, שבאותה עת נהג ברכב, ירד מרכבו, סמוך למחסום זמני בצומת ביתין. פלסטיני זיהה את החייל והסתער לעברו כשהוא אוחז בפטיש. החייל נאבק במחבל וירה לעברו שני כדורים, כשבשלב זה הגיע אחד המפקדים לזירת האירוע וירה גם הוא לעבר המחבל.

מצה"ל נמסר כי החייל המעורב באירוע נפצע בפניו, וקיבל טיפול רפואי במקום. כמו כן, נמסר כי לאחר שהמחבל נורה, נעשה חיפוש על גופתו, ונמצאו סכין ושקית עם דפים.

רובה מסוג קרלו שנתפס במעבר אליהו אצל נשים פלסטיניות. רשות המעברים, משרד הביטחון, אתר רשמי
רובה מסוג קרלו שנתפס ברכבן של פלסטיניות במעבר אליהו/אתר רשמי, רשות המעברים, משרד הביטחון

אתמול נעצר פלסטיני ששהה בארץ בניגוד לחוק בכיכר השעון ביפו, כשבתיק שלו תת-מקלע מסוג "קרלו" ושני מטעני צינור. צוותי סיור מיוחד של משטרת מחוז תל אביב עצר לחקירה את הפלסטיני, מוחמד מינאווי, בן ה-19 משכם, שבה הודה שהגיע למקום כדי לבצע פיגוע. כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה יחד עם המפכ"ל קובי שבתאי.

המפכ"ל אמר כי "הערב נמנע פיגוע במדינת ישראל". הוא ציין כי מטעני החבלה שהחזיק המחבל היו מלאים במסמרים. "העירנות של שוטרי היס"מ שזיהו את החשוד מנעה פה פיגוע בסדר גודל מאוד גדול של הרוגים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully