וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני אחיו חסר האונים: בן 26 מואשם ברצח גבר בלוד

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 14:22

מכתב האישום עולה כי בעודו במעצר בית, הגיע מחמד אל-עיסאוי בליווי שניים נוספים למרכז העיר, שם דחפו השלושה את ראג'ב אבו חאמד בכוח לרכבם. לאחר שהיה בידיהם, ירה בו אחמד שישה כדורים - ונמלט מהמקום. "השאירו אותו על הקרקע מתבוסס בדמו"

חשד לניסיון רצח: צעיר נורה ברכב בלוד, מצבו אנוש/עריכה: אביעד בללי

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד מחמד אל-עיסאוי, תושב לוד בן 26, בגין רצח בנסיבות מחמירות של ראג'ב אבו אחמד בחודש יולי האחרון בלוד. כתב האישום כולל גם סעיפים של עבירות נשק וניסיון חטיפה.

לפי כתב האישום הרצח התרחש בשעות צהריים, אז הגיע אל-עיסאוי לקרבת ביתו של אבו חאמד תוך שהוא מפר מעצר בית. הוא זיהה את הקורבן, שהיה בדרכו הביתה עם אחיו, ובעזרתם של שני בני אדם נוספים שזהותם טרם הותרה לפרסום - הכניס אותו בכוח לרכב.

זירת הירי בלוד. 5 בספטמבר 2022. מד"א
נורה 6 כדורים לעיני אחיו. זירת רצח בלוד/מד"א

מיד לאחר מכן, ירה עיסאוי שישה כדורים באבו אחמד והביא למותו - לעיני אחיו חסר האונים, כך לפי כתב האישום. לאחר מכן נמלטו הנאשם והמסייעים לו מהמקום, תוך שהם מותירים את הקורבן להתבוסס בדמו. הוא שהה ברמאללה במשך ארבעה ימים עד שנעצר.

מכתב האישום עולה כי הרצח היה מכוון ומתוכנן וכי עיסאוי תכנן את המעשה תוך שהוא במעצר בית. במקביל, הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully