וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 70 אותר על מצוף בלב ים סמוך לקריית חיים, מצבו טוב

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 9:06

הגבר נכנס אתמול לים בשעות הערב, ולאחר שהחשיך הוא לא הצליח לשוב בשחייה ונתפס על מצוף. הבוקר איתר אותו כוח של שיטור ימי שערך סריקות במקום. חובש מד"א סיפר: "לאחר בדיקות רפואיות הכנתי לו קפה והשוטרים כיבדו אותו בעוגיות"

זירת הטביעה בחוף פלמחים 25 באוגוסט 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
אמבולנס בחוף הים/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 70 אותר הבוקר (רביעי) על מצוף בלב ים באזור קריית חיים, ומצבו טוב. הגבר נכנס אתמול לים בשעות הערב, ולאחר שהחשיך הוא לא הצליח לשוב בשחייה לחוף ונאחז במצוף. הוא שהה על המצוף לאורך הלילה והבוקר איתר אותו כוח של שיטור ימי שערך סריקות במקום.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לחוף הים לאחר שנמשה הגבר אמרו כי הוא נזקק לפינוי רפואי. "חברנו לשיטור הימי וראינו גבר בשנות השבעים בהכרה מלאה ובמצב בריאותי טוב", סיפר פרמדיק מד"א חגי קולטון. "הוא סיפר לנו שהוא נכנס לים בחוף אמיגוס בקרית ים אתמול בערב בסביבות השעה 19:00 ולאחר שהחשיך ולא הצליח לשוב לחוף - הוא נתפס על מצוף שהיה במים".

"לאחר בדיקות רפואיות הכנתי לו קפה והשוטרים כיבדו אותו בעוגיות, והמתנו עד שבנו הגיע לקחת אותו. היינו בטוחים שאנחנו מגיעים לארוע קשה של נעדר שנמשה לאחר שעות בים ואנחנו שמחים שהארוע הזה הסתיים טוב", סיכם הפראמדיק חגי.

  • עוד באותו נושא:
  • קרית ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully