וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: ישראל תקפה שוב בנמל התעופה בחאלב; דיווח: גם נמל התעופה בדיר א-זור הופצץ

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 22:01

בפעם השנייה תוך שבוע, בדמשק האשימו את ישראל בפגיעה בנמל התעופה הבינלאומי בחאלב - שם הושבת מסלול הנחיתה. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם השדות הותקפו בהפרש של דקות סמול ל-20:30. לאחרונה הוגברו תקיפות של נמלי תעופה בסוריה המיוחסות לישראל

בווידאו: שדה התעופה בחלב לאחר התקיפה הנטענת של חיל האוויר/טוויטר

סוריה האשימה הערב (שלישי) את ישראל בתקיפת נמל התעופה הבינלאומי בחאלב שבצפון המדינה וכן בתקיפת השדה בדיר א-זור, שבמזרח. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה בסוריה ויושב בבריטניה, נמלי התעופה הותקפו בהפרש של דקות, סמוך לשעה 20:30. זמן קצר לאחר מכן דווח כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו נגד "מטרות עוינות" בשמי הבירה וכי סוריה השביתה את מסלול הנחיתה בחאלב.

לאחרונה הוגברו תקיפות של נמלי תעופה בסוריה המיוחסות לישראל. בשבוע שעבר הותקף נמל התעופה בחאלב והוא הושבת לכמה ימים. לפי כמה דיווחים, התקיפה נועדה למנוע ממטוס נשק איראני לנחות בנמל. גורם צבאי סורי אמר כי נגרם נזק מהפגיעה בנמל התעופה בחאלב, שאירעה בסביבות השעה 20:00. זמן קצר לאחר מכן דווח כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו נגד "מטרות עוינות" בשמי הבירה.

נזקי התקיפה הישראלית בסוריה 6 בפסטמבר 2022. טוויטר, אתר רשמי
"הותקפו בהפרש של דקות". נזקי התקיפה ההישראלית בסוריה/אתר רשמי, טוויטר

לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה, ישראל תקפה מחסני נשק באזור נמל התעופה בחאלב. חאלב, הסמוכה לגבול טורקיה, היא יעד חריג יחסית עבור ישראל, שתקפה מאות פעמים בסוריה מאז פרוץ מלחמת האזרחים ב-2011. ביולי הושבת לכמה שבועות נמל התעופה הבינלאומי בדמשק, בתקיפה שיוחסה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully