וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרים ניצלה ברגע האחרון, אחותה התאומה ואמה לא שרדו: "היו צרחות והבנו שקרה אסון"

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 13:53

מנאר ובתה וחדרה היו ברכבן בחניון בלוד, אז על פי העדויות נורו למוות. האחות התאומה מרים עדיין מאושפזת במצב בינוני. אב המשפחה, שהיה מעורב ברצח אחר בעבר שוהה בחו"ל וכעת נחקר הקשר בין המקרים. במשפחה נותרו המומים: "עדיין לא מעכלים"

זירת הרצח בלוד, 9 ביולי 2022/דוברות מד"א

מכרים וקרובי משפחה של קורבנות הרצח בלוד, מנאר חג'אג' בת ה-34 ובתה חדרה בת ה-14, סיפרו היום (שלישי) על רגעי האימה בזמן הירי ועל ההלם שהיכה בהם בעקבות המקרה.

"אנחנו ממש המומים", אמרה קורבת משפחה של הנרצחות, ששוהה בבית החולים לצד הבת הנוספת, אחותה התאומה של חדרה שנפצעה באורח בינוני. "רק לפני זמן קצר סיפרנו לה שאמא שלה ואחותה מתו", אמרה.

"אנחנו משפחה מצומצמת", שיתפה, והוסיפה כי הבת הפצועה מרים סיפרה כי רק הספיקה לראות את הגב של החשוד ושמעה המון קולות ירי לפני שנמלטה מהמקום. "היה ממש קשה לספר לה שגם האמא וגם אחותה התאומה לא איתנו. היא פשוט שתקה. לא היה לה מה להגיד".

מנאר הווארי ובתה חדרה, נרצחו בלוד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
מנאר הווארי ובתה חדרה/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

שכנה המתגוררת באותו בניין עם המשפחה, סיפרה: "הילדים בדיוק ישנו, ופתאום שמענו קולות ירי וצעקות מכיוון לא ברור. זה היה מפחיד אז נשארנו בבית, וחרי שהפסיקו היריות שמענו אנשים וירדנו לזירה". הם אמרו על שכנתם מנאר כי היא "כזו בחורה טובה. הבנות שלה מקסימות. כואב הלב".

עוד בוואלה!

רצח בלוד: אם ובתה בת ה-14 נורו למוות, האחות התאומה במצב בינוני

לכתבה המלאה
זירת ירי בלוד, 5 בספטמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת הירי בלוד, הלילה/דוברות משטרת ישראל

שכנה אחרת שירדה לזירת הרצח לאחר המקרה סיפרה כי היא מתגוררת באזור כעשר שנים ואמרה כי מנאר "בחורה שקטה וטובה". היא אמרה כי "שמענו צרחות והבנו שהאסון קרה פה. הבנות ניסו לברוח, אחת הצליחה לברוח וצרחה 'אמא' 'אמא'. זה היה לילה ואין פה תאורה, הכל חשוך. אחרי שירדנו למטה ראינו את האמא באוטו".

לדבריה, שתי הבנות ניסו לברוח, כל אחת לכיוון אחד. "השנייה - זו שנותרה בחיים - ראיתי שקיבלה כדור ברגל". לדבריה, השלוש מתגוררות לבדן, ללא גבר.

גורם המעורה בפרטים ששוחח עם וואלה! סיפר שהאב גר בחו"ל ומוכר למשטרה כעבריין. לדבריו, האב היה בין שישה נאשמים ברצח סמיר חטיב, בת 32 שנורתה למוות ביפו ב-2019.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully