וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס, זו ליז אחרת: ציוצי הברכות לראש ממשלת בריטניה החדשה הגיעו למקום הלא נכון

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 14:02

ראש הממשלה הבריטית משתמשת בידית הטוויטר @TrussLiz, אך רבים חשבו בטעות כי החשבון שלה הוא תחת הידית @LizTruss - ששייך בכלל לאישה בשם ליז טראסל. אותה טראסל נהנתה לענות לציוצים: "המלכה ואני נהיה חברות הכי טובות"

בווידאו: ההכרזה על ליז טראס כראשת ממשלת בריטניה/צילום: רויטרס

ראש הממשלה החדשה של בריטניה, ליז טראס, קיבלה אתמול (שני) ברכות ואיחולים בטוויטר מכל קצוות התבל, לכבוד ניצחונה בפריימריז של המפלגה השמרנית וכניסתה לתפקיד. אלא שחלק מהמברכים צייצו בטעות לחשבון טוויטר של משתמשת בעלת שם כמעט זהה.

בזמן שראש הממשלה משתמשת בשם המשתמש @TrussLiz, רבים חשבו בטעות כי החשבון שלה הוא תחת השם @LizTruss - ששייך בכלל לאישה בשם ליז טראסל.

ליז טראסל. טוויטר, צילום מסך
ליז טראסל/צילום מסך, טוויטר
צילום מסך של חשבון טוויטר של ליז טראסל. טוויטר, צילום מסך
חשבון טוויטר של ליז טראסל/צילום מסך, טוויטר

אחת הראשונות לברך את טראסל היתה ראש ממשלת שבדיה, מגדלנה אנדרסון, שצייצה בחשבון @liztruss: "ברכות לליז טראס, שתיכנס לתפקיד ראש ממשלת בריטניה. שבדיה ובריטניה ימשיכו בשיתוף הפעולה העמוק והמתמשך שלהן, שחשוב לאזרחים, לכלכלה ולביטחון שלנו".

חברת הפרלמנט הבריטית מהמפלגה הירוקה, קרוליין לוקאס, צייצה: "@LizTruss עדיין לא מבינה - בוריס ג'ונסון לא הצליח עם הברקזיט, הטעויות הרבות במהלך המגפה עלו באינספור חיי אדם, והוא עוזב לאחר שבייש את המשרה".

משתמש אחר ענה לציוץ של לוקאס וכתב כי "היא בטח אוהבת עוגות", בהתייחסו למשפט המפורסם שאמרה כביכול מארי אנטואנט, אשתו של המלך לואי ה-16 בצרפת. אז נכנסה לתמונה ליז טראסל וענתה בציוץ: "אני מאוד אוהבת עוגות".

משתמש נוסף מתח ביקורת על @LizTruss על כך שלא הודתה לרישי סונאק, יריבה במרוץ לראשות המפלגה, לאחר ניצחונה. טראסל התנצלה וצייצה, "סליחה, הייתי בסופר".

ראש ממשלת שבדיה מחקה את הציוץ לאחר שהבינה את הטעות, אך חברת הפרלמנט לוקאס התנצלה על הבלבול: "התנצלותי, הציוץ הקודם שלי לגבי #ToryLeadership היה מכוון ל-@trussliz, ולא לליז טראסל שמצייצת תחת @Liztruss - אף שלמען האמת, היא בטח תעשה עבודה טובה יותר בתפקיד".

ליז טראס לאחר הכרזתה כראש ממשלת בריטניה 5 בספטמבר 2022. רויטרס
ראש ממשלת בריטניה החדשה האמיתית/רויטרס

מנחת הטלוויזיה הבריטית סופי רידג' גם כן הצטרפה למצייצים. היא צייצה כי טראסל "נהנית מהבלבול", ועונה לכל הציוצים המוטעים.

ציוץ אחר שקיבלה טראסל הגיע מאתר Right of Centre UK, שכתב כי @liztruss היא "האדם הטוב ביותר למלא את התפקיד". ציוץ אחר כתב שצריך להזמין את טראסל לתה עם המלכה, שעליו היא ענתה, "@RoyalFamily, אני פנויה מחר". לציוץ אחר שבו נכתב כי על טראסל להיפגש עם המלכה, היא ענתה: "כן!!!! אני והמלכה נהיה החברות הכי טובות".

לפני הפריימריז במפלגה השמרנית, טראסל כמעט לא השתמשה בחשבון הטוויטר שלה. הציוץ האחרון שלה היה במרץ 2018 שבו היא כתבה "חופשה בווגאס". ואולם, הבלבול לגבי ידית הטוויטר שלה החל כבר ב-2019, כשחבר הפרלמנט השמרני מאט הנקוק צייץ כי הוא ו-@LizTruss "אוהבים את שירות הבריאות הלאומי ויגנו עליו תמיד". טראסל הגיבה אז באמוג'י צוחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully