וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיפת האמבולנס בטייבה: הפצוע נלקח לשטחי הרשות הפלסטינית - ואותר

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 12:42

הפצוע, תושב השטחים, נפגע ברגלו מירי בטייבה ומצבו קל. החשודים בירי עצרו את האמבולנס הפרטי שהגיע לפנותו - הוציאו אותו בכוח מהאמבולנס ולפי החשד פינו אותו לשטחי הרשות הפלסטינית. המשטרה: הרקע למעשה הוא סכסוך בין משפחות שהחל בשטחי יו"ש וגלש לעיר טייבה

ניידת משטרה מסייעת לאווזים לחצות את נתיבי איילון, 12 במרץ 2022. ללא קרדיט, תמונות גולשים
ניידת משטרה/תמונות גולשים, ללא קרדיט

הפצוע הקל שנורה אמש (שלישי) ברגלו בטייבה הוא תושב השטחים, ולפי החשד הוא נחטוף בידי חשודים מהעיר לשטחי הרשות הפלסטינית. אחרי שאמבולנס פרטי הגיע כדי לפנותו לקבלת טיפול רפואי, כמה בני אדם הוציאו בכוח את הפצוע מהאמבולנס. שוטרי תחנת המשטרה בטייבה פתחו בחקירת המקרה וחשוד במעשה, תושב העיר, נעצר. במקביל, נמשכות סריקות אחר חשודים נוספים.

"המשטרה עצרה הלילה לחקירה תושב טייבה בחשד למעורבות באירוע ירי וחטיפה בעיר ובתום פעילות מבצעית אותר החטוף", נכתבה בהודעת המשטרה. "לפי הדיווח הראשוני, הקורבן הגיע אל המרפאה המקומית בעיר כשהוא ירוי בפלג גוף תחתון וכאשר פונה על ידי אמבולנס בדרכו לביה"ח נחטף על ידי החשוד".

במשטרה מסרו כי עם התקדמות החקירה, עלה כי הרקע למעשה הוא סכסוך בין משפחות שהחל בשטחי יו"ש וגלש לתחום העיר טייבה כשהחטוף שוחרר לבסוף בשטחי יו"ש ובהמשך אותר.

ג'וואד נאשף, פרמדיק של המרכז הרפואי תמים בטייבה, סיפר: "קיבלנו קריאה על פצוע ירי, נסענו באמבולנס למקום וטיפלנו בפצוע ירי בגפיים תחתונות שהיה בהכרה. באחת הסמטאות של טייבה ירדו שלושה אנשים מרכב איתו חסמו את דרכנו, באו לדלתות פתחו אותן בכוח".

"ירדתי מהאמבולנס וניסיתי למנוע מהם לחטוף את הפצוע, הם נופפו בנשק מול הפנים, תקפו אותי, דחפו אותי, זרקו אותי על הרצפה ולקחו את הפצוע בכוח ונמלטו", הוסיף.

  • עוד באותו נושא:
  • טייבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully