וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג על ארבע: נתן את ההגה לכלב שלו - וסיכן את כל הנוסעים

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 14:23

תושב אזור ירושלים נעצר, לאחר שהפיץ תיעוד שבו נראה כלבו יושב על ברכיו ו"אוחז" בהגה. מחקירת המשטרה עלה כי לרכב שבו נסע גם לא היה טסט. בתום חקירתו יוגש נגדו כתב אישום תעבורתי והוא יועמד לדין בבית המשפט

בווידאו: תיעוד - נתן לכלבו לנהוג וסיכן את עצמו ונהגים אחרים/צילום: דוברות משטרת ישראל

תושב אזור ירושלים בן 35 נעצר היום (שני), לאחר שהפיץ סרטון ברשתות החברתיות שבו נתן לכלבו "לנהוג" ברכב. בתיעוד ניתן לראות את הכלב יושב על ברכיו של בעליו, עם "ידיו" על ההגה. מחקירתו של החשוד התברר כי לא רק שסיכן את משתמשי הדרך, אלא גם נהג ברכב ללא טסט. בתום חקירתו יוגש נגדו כתב אישום תעבורתי והוא יועמד לדין בבית המשפט.

במשטרה מציינים כי החשוד התנהל באופן חמור ופסול כאשר נתן לכלבו לאחוז ברכב ובכך סיכן את משתמשי הדרך. בהמשך גם הפיץ תיעוד של המעשה המסוכן וזה הגיע לידיעת המשטרה. "מי שעושה מעשים מעין אלו מזלזל בחיי אדם", נמסר מהמשטרה.

בסוף השבוע תועד ילד בן 10 נוהג בצורה פראית ומסוכנת ברכב בחוף הים באשדוד. הילד תועד כשהוא נמצא לבדו ברכב, יושב במושב הנהג ונוהג ברכב במהירות על חוף הים. לאחר מכן נראה הילד כשהוא בולם את הרכב ויוצא ממושב הנהג. שוטרים שהגיעו למקום איתרו אתמול את אביו של הילד, והשניים זומנו לחקירה במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully