וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: לפחות 10 הרוגים במסע דקירות בססקצ'ואן, מצוד אחר החשודים

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 9:30

לפחות 15 בני אדם נוספים נפצעו באירועים, שהתרחשו ב-13 זירות שונות במחוז. המשטרה המקומית פרסמה את שמות החשודים, אך אמרה כי טרם ידוע מה המניע להם. הרשויות הנחו את התושבים להישאר בבתיהם וציבור הנהגים התבקש לא לאסוף טרמפיסטים

טבח בקנדה: לפחות 10 הרוגים במסע דקירות/רויטרס

עשרה בני אדם נדקרו למוות ב-13 זירות שונות בשתי קהילות במחוז ססקצ'ואן שבקנדה - כך מסרה הלילה (שני) המשטרה המקומית. לפחות 15 בני אדם נוספים נפצעו באירועים, כשעל פי המשטרה מספר זה עשוי לעלות. במשטרה מחפשים אחר שני החשודים במעשים, כבני 30, ששמותיהם הם דמיאן ומיילס סנדרסון.

אירועי הדקירה הללו התרחשו בשתי עיירות, אחת בכפר וולדון והשנייה בקהילה הילידית ג'יימס סמית' קרי, צפון-מזרחית לססקטון, העיר הגדולה במחוז. מחקירה ראשונית עולה כי חלק מהקורבנות הותקפו במכוון, אולם ייתכן ואחרים הותקפו באופן אקראי. המשטרה טרם מצאה מניע לתקיפות.

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו כי אירועי הדקירות הינן "איומות ושוברות לב". עוד אמר כי הרשויות עוקבות אחר המצב במחוז. בינתיים, תושבי האזור התבקשו להישאר בבתים, והנהגים הונחו לא לאסוף טרמפיסטים.

מצוד אחר החשודים במסע דקירות במחוז ססקצ'ואן בקנדה, בו נרצחו עשרה בני אדם ונפצעו לפחות 15. 4 בספטמבר 2022. רויטרס
המצוד אחר החשודים בכפר וולדון, היום/רויטרס
דמיאן ומיילס סנדרסון החשודים באירועי הדקירות שהביאו למותם של עשרה בני אדם ופציעתם של לפחות 15 במחוז ססקצ'ואן בקנדה. 4 בספטמבר, 2022. רויטרס
שני החשודים/רויטרס

המשטרה דיווחה על אירועים אלה כבר בשעות הבוקר, אז התקבלה התראה על "אנשים מסוכנים" הנמצאים באזור. בהתראה נמסר כי ייתכן שאנשים אלה נמצאים בעיר רג'ינה, שם היו כוחות משטרה גדולים בשל משחק פוטבול גדול שנערך בה. התראה דומה התקבלה גם במחוזות השכנים של ססקצ'ואן - אלברטה ומניטובה.

רונדה בלקמור, מפקדת המשטרה באזור, אמרה כי הם לא יודעים האם החשודים החליפו רכב בשעת מנוסתם. "מיקומם וכיוון נסיעתם אינם ידועים לנו", אמרה. "זה נורא מה שהתרחש במחוז שלנו היום", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully