וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות הצבאית הודיעה שבכוונתה לחזור בה מהסכם הטיעון של סא"ל דן שרוני

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 22:16

הפרקליטה הצבאית הראשית הודיעה לבאת כוחו של שרוני, המואשם שתיעד עשרות חיילות במצבים אינטימיים, שבכוונתה לחזור בה מהסכם הטיעון, ואפשרה לה הביא את טיעוניה בנושא. עורכי דינם של המתלוננות בתגובה: "מברכים על ההחלטה ושמחים שמאבקנו העיקש למען הנפגעות נשא פרי"

בווידאו: דיון במשפטו של סא"ל שרוני שצילם חיילות בסתר/צילום: ניב אהרונסון

הפרקליטות הצבאית הודיעה הערב (ראשון) כי בכוונתה לחזור בה מהסדר הטיעון בעניינו של סא"ל דן שרוני, המואשם שתיעד עשרות חיילות במצבים אינטימיים. הפרקליטה הצבאית הראשית נפגשה עם באת כוחו של שרני, עדכנה אותה בהחלטה, ואפשרה לה להביא את טיעוניה בעניין.

לפני כחודשיים הייתה אמורה עסקת הטיעון להיות מוצגת בבית המשפט, אולם נדחתה בעקבות הביקורת הציבורית על ההסדר המקל. בהמשך לכן, התביעה הגישה לבית הדין הצבאי בקשה לדחיית דיון ההקראה שנקבע למחר, 5 בספטמבר.

מתן גזר דין של דן שרוני שצילם חיילות בסתר. בבית הדין הצבאי "נווה צדק" בבית ליד
24 ביולי 2022. ניב אהרונסון
סא"ל דן שרוני, מואשם בצילום חיילות בסתר/ניב אהרונסון

עו"ד אפרת נחמני-בר, שרון זגגי-פנחס, וליאור שטלצר, המייצגים עשר מהנפגעות מסרו כי "אנו מברכים על ההחלטה. אין ספק שזוהי ההחלטה המתבקשת בנסיבות המקרה. גדולתה ויושרתה של מערכת נמדדת ביכולת להכיר בטעויות ולתקנן. אנו שמחות ושמחים שמאבקנו העיקש למען הנפגעות נשא פרי".

בחודש שעבר הגיש שרוני בקשה לשחררו ממעצר בכלא הצבאי למעצר בית, זאת לטענתו בשל עיכוב ההליכים בעניין הסדר הטיעון שנחתם עימו. הנפגעות בפרשה הביעו זעם על הבקשה בטענה כי סא"ל שרוני מצליח לחמוק מעונש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סא"ל דן שרוני החשוד בעבירות מין בחיילות 29 בנובמבר 2021. אבשלום ששוני, פלאש 90
"אם משחררים את אותו מהכלא, אנחנו נכנס לכלא משלנו"/פלאש 90, אבשלום ששוני

"אם משחררים את אותו מהכלא, המשמעות שאנחנו, 49 נפגעות, לא נצא מהבית ונכנס לכלא משלנו", אמרו בזעם הנפגעות. "בזמן שאנחנו לא נרדמות בלילות, מתמודדות עם סיוטים ופחדים, לא מצליחות לבטוח באנשים ובכל מקום בו נמצאות חוששות כל הזמן שמצלמים אותנו - שרוני דואג לסידור נוח לעצמו: בהתחלה מונע העברתו לכלא אזרחי כי יודע מה מצפה לו שם, ועכשיו מבקש לצאת לחופשי כאילו מגיע לו פרס", ציינו.

מוקדם יותר בחודש אוגוסט, הודו בפרקליטות הצבאית כי במהלך הסדר הטיעון כולו לא ניתן מספיק משקל לעניין הנפגעות, לרבות ההשלכות של הצורך לדון מחדש בתיק בעוד שנתיים וכיצד הדבר ישפיע על הנפגעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully