וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חששות בממלכה המאוחדת לגבי הידרדרות במצבה הבריאותי של המלכה

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 12:12

על פי דיווחים, יורש העצר הנסיך צ'ארלס ערך כמה ביקורים "יוצאי דופן" אצל אמו המלכה, ששוהה בארמון בלמורל בסקוטלנד. בנוסף, הוחלט כי המלכה לא תשוב לבקינגהאם בלונדון כדי להשביע את ראש הממשלה החדש

החששות בבריטניה לגבי המצב הבריאותי של המלכה אליזבת השנייה מחריפים לאור הדיווחים כי הנסיך צ'ארלס, בנה ויורש העצר, ערך כמה "ביקורים יוצא דופן" אצל אמו בחודשים האחרונים. שרה גרינהאף, הכתבת באירופה של אתר "אקספרס יו.קיי.", אמרה לאתר החדשות האוסטרלי 7News כי "יש חששות מחודשים" לגבי הבריאות של המלכה ה-96.

לדבריה, ההחלטה יוצאת הדופן של המלכה לא לשוב לארמון בקינגהאם בלונדון כדי להשביע את ראש הממשלה החדש של בריטניה השבוע, ולהישאר במקום זאת בארמון בלמורל בסקוטלנד, באה בעקבות הרצון של בית המלוכה שלא יהיו שינויים של הרגע האחרון במקרה שיחול שינוי במצבה הבריאותי.

"היא לא חולה, אבל לאור גילה, 96, והמגבלות בתנועה שהיא חווה, יש חששות מחודשים לגבי בריאותה", היא הוסיפה.

בווידאו: בריטניה חוגגת 70 שנות מלוכה למלכה אליזבת/צילום: רויטרס
המלכה אליזבת השנייה על מרפסת ארמון בקינגהאם, לונדון, 2 ביוני 2022. רויטרס
המלכה אליזבת על המרפסת בבקינגהאם/רויטרס

גרינהאף אמרה גם כי "בנוסף, יש דיווחים חדשים לגבי ביקורים שבנה הבכור ויורש העצר ערך אצל אמה, שתוארו כביקורים יומיים יוצאי דופן ביותר. אף שהם אם ובנה, זה לא קורה בדרך כלל. המלכה גם החלה להשתמש במרבית הזמן במקל הליכה", היא ציינה.

"דיילי מייל" דיווח גם כי בשבועות האחרונים חל "שינוי" ביכולת התנועה של המלכה, מה שהוביל לכך שהיא "נחה יותר".

לאור המצב, ראש הממשלה הבריטי החדש, ליז טראס או רישי סונאק, יצטרכו לנסוע צפונה לפגוש את המלכה בבלמורל. הפעם האחרונה שמלך בריטי השביע ראש ממשלה חדש הרחק מבקינגהאם היתה ב-1908, כשראש הממשלה הרברט הנרי אסקווית נאלץ להגיע לביאריץ בצרפת, שם שהה אדוארד השביעי, סבא רבא של אליזבת השנייה.

המלכה שוהה בבלמורל במהלך חופשת הקיץ שלה, אך לא נראתה בפומבי מזה כשישה שבועות. ביוני היא הופיעה במרפסת ארמון בקינגהאם במהלך חגיגות 70 שנה לכהונתה. אך מאז צמצמה את הופעותיה בפומבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully