וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבת שנגיד ביי בגלל שאתה לא רוצה להיפגש?": העבריין יוסי מוסלי מואשם בסחיטה באיומים

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 12:07

נגד העבריין הבכיר, שנעצר בנתב"ג כשנחת לרגל חתונת בתו, הוגש כתב אישום המתאר כיצד יצר קשר עם יזם הייטק וגיסו, וניסה לאיים עליהם תוך שהוא משתמש בשמו, במטרה לגייס אותם כשותפים עסקיים. על פי האישום, משסירב להיפגש איתו, איים מוסלי: "אני מבטיח שתרצה להיפגש"

בווידאו: דיון בהארכת מעצרו של העבריין יוסי מוסלי/צילום: יותם רונן

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד העבריין יוסי מוסלי בגין סחיטה באיומים. מכתב האישום עולה כי מוסלי יצר קשר עם יזם הייטק וגיסו, ואיים עליהם, בעת ששהה בדרום אפריקה, במטרה להניע אותם לצרף אותו כשותף עסקי, תוך שהוא מציין את שמו במטרה ליצור השפעה מאיימת עליהם.

על פי כתב האישום, באחת הפעמים יצר מוסלי קשר עם היזם וביקש להיפגש עמו לצורך הצעה עסקית ואף הציע שירכוש עבורו כרטיס טיסה לדרום אפריקה. היזם, שפחד ממוסלי, סירב להצעה. באישום מתואר כי לאור סירובו, איים עליו מוסלי, טען כי רימה משקיעים והוסיף: "שתוק שתוק שתוק, תקשיב תקשיב, מעכשיו אני לא אגיד לך כלום, אני מבטיח לך שאתה תרצה להיפגש"; "מה חשבת, בגלל שאתה לא רוצה להיפגש אז נגיד להתראות ביי".

באירום אף מתואר כי לאור סירובו של היזם לקיים עמו קשר עסקי, מוסלי שלח לו הודעה בה כתב כי סירובו "לא עושה רושם על אף אחד". בהמשך, שלח לו באמצעות ייהוואטסאפ קבצים הכוללים מידע עסקי פנימי של עסקיו של גיסו, תוך שהוא מציין: "...זה של ..., עוד מעט תקבל את שלך, ואני מאמין שתרצו לדבר עם האנשים". זאת, על פי כתב האישום, במטרה להפחידו.

הארכת מעצר, יוסי מוסלי, בימ"ש השלום ת"א, 11 באוגוסט 2022. קרין שגיא
מוסלי בהארכת מעצרו/קרין שגיא

באישום מתואר כי בסך הכל שלח מוסלי ליזם 73 הודעות וואטספ, וחייג אליו דרך האפליקציה 87 פעמים בתוך פחות מחודש. לאחר שהפסיק לענות, חזר מוסלי לגיסו של המתלונן וביקש ממנו להעביר מסרים מאיימים, בין היתר איים עליו באומרו: "א.א חייב כספים לאנשים" והוסיף "שהוא יגרום לא.א לשלם עד השקל האחרון". במקביל ניסה מוסלי לאיים גם על גיסו של המתלונן, שסירב גם הוא להיפגש עמו ולהפוך להיות שותפו העסקי.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל לכתב האישום ציינו עו"ד ראאד ענוז והנרייטה טיבי כי "מדובר במספר אירועים של סחיטה באיומים שנמשכו לאורך תקופת זמן ובשיטתיות המלמדת בהכרח על מסוכנותו הרבה של המשיב, כלפי המתלוננים בפרט וכלפי הציבור הרחב בכלל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully