וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבשה מכנסי ריצה סגולים וגופיה ורודה": גננת ממשפחה מיוחסת יצאה לריצה - ונחטפה

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 11:51

אלייזה "ליזה" פלטשר נחטפה ביום שישי כשרצה ליד הקמפוס אוניברסיטת ממפיס. משפחתה של פלטשר מציעה פרס בסך 50 אלף דולר לכל מי שיש בידו מידע על מקום הימצאה. סבה של פלטשר עמד בראש אחת החברות הפרטיות הגדולות בארצות הברית

אלייזה "ליזה" פלטשר, גננת מממפיס בטנסי, שסבה, ג'וזף אורגיל השלישי, עמד בראש ספקית ציוד החומרה אורגיל ואחת החברות הפרטיות הגדולות בארצות הברית, נחטפה ביום שישי בבוקר כשרצה ליד קמפוס אוניברסיטת ממפיס. משטרת ממפיס הודיעה הלילה (ראשון) כי איתרה כלי רכב חשוד ועצרה את הנהג, בזמן שמיקומה של פלטשר עדיין לא ידוע. לא פורסמו פרטים לגבי העצור.

פלטשר בת ה-34 היא היורשת של אורגיל. נכון ל-2020 שווי שוק החברה היה 3.2 מיליארד דולר והיא דורגה במקום ה-143 ברשימת החברות הפרטיות הגדולות ביותר בארצות הברית.

אלייזה פלטשר, גננת שנחטפה במהלך ריצת בוקר בממפיס, 2 בספטמבר 2022. Memphis Police, אתר רשמי
גננת בגן ילדים. אלייזה פלטשר/אתר רשמי, Memphis Police

על פי הדיווחים, פלטשר, גננת בגן הילדים סנט מרי אפיסקופל, יצאה לרוץ ב-4:30 בבוקר, שעון מקומי, ביום שישי. היא לבשה מכנסי ריצה קצרים סגולים וגופיה ורודה כשחוטפיה עצרו לידה עם רכב SUV כהה ודחפו אותה בכוח למכונית. המשטרה שהגיעה לזירה ב-7:00 בבוקר מצאה טלפון סלולרי מנופץ ובקבוק מים.

משפחתה של פלטשר מציעה פרס בסך 50 אלף דולר לכל מי שיש בידו מידע שיכול להוביל למציאתה. פלטשר נשואה ואם לשני ילדים. חשבון האינסטגרם שלה מלא בתמונות של בעלה מזה שמונה שנים, ריצ'רד "ריצ'י" פלטשר השלישי, ושני הבנים הצעירים של הזוג.

ביום שישי בלילה, שוטרים ממשרד השריף של מחוז שלבי חיפשו במשך שעות באזור המיוער של פארק אוברטון, הסמוך למקום החטיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הכנסייה הפרסביטריאנית השנייה בטנסי, שבה נוהגת המשפחה להתפלל, פירסמה הצהרה לגבי החטיפה בפייסבוק: "בבקשה הצטרפו אלינו בתפילה למען ביטחונה של ליזה, ושנמצא אותה בקרוב. בבקשה, התפללו גם בשביל משפחתה". על פי נתונים משטרתיים, כמאה מקרי חטיפה דווח בממפיס ב-2022 לבדה.

פלטשר סיימה את לימודיה בבית הספר האצ'ינסון בממפיס ב-2006, ומאוניברסיטת בלמונט עם תואר בהוראה. היא אצנית אדוקה ואף השתתפה במרתון בוסטון בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully