וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס הוציא להורג "שני משתפי פעולה עם ישראל" בעזה

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 10:47

משרד הפנים ברצועה הודיע כי השניים העבירו מידע לשב"כ שגרם למוות של אזרחים ולחשיפת פעילות ארגוני הטרור. הם הוצאו להורג בתלייה וע"י כיתת יורים. 3 אסירים נוספים שהורשעו בפלילים הוצאו להורג

אנשי חמאס נערכים לקראת הוצאה להורג ברצועת עזה. רשתות חברתיות, אתר רשמי
אנשי חמאס נערכים להוצאה להורג בעזה/אתר רשמי, רשתות חברתיות

משרד הפנים של חמאס ברצועת עזה הודיע הבוקר (ראשון) על הוצאתם להורג של חמישה אנשים, בהם שניים שהורשעו בשיתוף פעולה עם ישראל. שלושת המוצאים להורג הנוספים הורשעו בעבירות פליליות.

אחד המוצאים להורג, שהיה עצור מאז 2009 באשמת קשרים עם "גורמים עוינים", הורשע במסירת מידע לשב"כ שהוביל לפגיעה באזרחים. הוא הוצא להורג על ידי כיתת יורים.

האסיר השני היה עצור מאז 2015, והוא הורשע ביצירת קשר עם השב"כ ב-2001 ובמסירת מידע על פעילי ארגונים בעזה, מקום מגוריהם, עיסוקיהם, מקומות ייצור ושיגור רקטות. לפי הודעת הרשויות של חמאס, המידע שהעביר לישראל גרם למותו של אזרח ולפציעתם של כמה אחרים. הוא הוצא להורג בתלייה.

אלו ההוצאות להורג הראשונות בעזה מאז 2017. ארגוני זכויות אדם פלסטיניים ובינלאומיים קוראים לביטול עונש המוות בעזה ובשטחי הרשות הפלסטינית. מאז שחמאס השתלט על זה, בתי המשפט שלו גזרו עונש מוות על עשרות תושבים ו-27 מהם הוצאו להורג עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully