וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטרים הגיעו למסיבה לא חוקית בצפון, הותקפו ע"י הבליינים - וחילצו עצמם תוך יריות

עודכן לאחרונה: 3.9.2022 / 16:47

בתיעוד המקרה נראים הצעירים משליכים חפצים ואבנים לעבר הכוחות שביקשו לעצור אותם. מהמשטרה נמסר כי מארגני המסיבה שנערכה בחוף פרטי של המושבה מגדל עוכבו וכי ציוד ההגברה הוחרם. המשטרה פתחה בחקירה ומעצרים נוספים צפויים בקרוב

קטטה בכינרת. 3 בספטמבר 2022/קרדיט: דוברות משטרת ישראל, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

שוטרים שהגיעו אתמול (שישי) לפזר מסיבת טבע לא חוקית בחוף פרטי של המושבה מגדל שבצפון, הותקפו על ידי הבליינים ונאלצו לחלץ עצמם תוך יריות באוויר. בתיעוד המקרה, נראים הצעירים משליכים חפצים ואבנים לעבר הכוחות - שביקשו לעצור אותם. מהמשטרה נמסר כי מארגני המסיבה עוכבו וכי ציוד ההגברה הוחרם. המשטרה פתחה בחקירה ומעצרים נוספים צפויים בקרוב.

הדיווח על המסיבה התקבל אתמול לפנות בוקר במוקד של המשטרה על ידי תושבי מגדל שהתלוננו על רעש שמגיע משטח פתוח. שוטרים שהגיעו למקום איתרו מסיבת טבע בלתי חוקית בה השתתפו עשרות צעירים, חלקם שתויים ומסוממים. הם סרקו את השטח בכדי להודיע לצעירים כי האירוע הופסק ובכדי לבדוק אם יש משתתפים הזקוקים לטיפול רפואי. אז, הבחינו השוטרים בצעיר שעורר את חשדם וביקשו לעצור אותו.

שוטרים מותקפים במסיבת טבע בצפון, 3 בספטמבר 2022. צילום מסך, שימוש לפי סעיף 27 א', צילום מסך
מעצרים נוספים צפויים. תיעוד התקיפה, אתמול/צילום מסך, צילום מסך, שימוש לפי סעיף 27 א'

במהלך מעצרו של החשוד החלו צעירים נוספים במקום להתפרע ולהשליך חפצים ואבנים אל השוטרים במקום - שנאלצו לחלץ את עצמם תוך שהם יורים באוויר. ארבעה נעצרו וחקירה נפתחה על מנת לאתר משתתפים נוספים בהתפרעות.

בין השאר עוכבו לחקירה מפיקת המסיבה, הדי-ג'יי ואנשי חברת ההגברה. בין החוגגים שעוכבו בחשד כי תקפו את השוטרים והפקח גם נערים ונערות בני 15.5-16. על פי הדיווחים שהעבירו הפקח והשוטרים שהותקפו "החוגגים היות 'מתודלקים' באלכוהול ובסמים והיו אלימים".

חגי לוין, מנהל יחידת הפיקוח של איגוד ערים כנרת, אמר כי "מדובר בארוע חריג, אבל יש לציין כי משנה לשנה אנחנו יותר עסוקים באירועים מורכבים. מדובר באירועים שלכאורה נראים פשוטים, אבל יותר מדי פעמים מדרדרים לאיומים ואלימות נגד הפקחים שלנו. מדובר בעזות מצח שמתבטאת בתקיפות מצד אנשים שמשוכנעים שהם יכולים לעשות כרצונם. אנחנו נמשיך לפעול לאכיפת החוק בחופי הכנרת".

מהמשטרה נמסר כי: "מארגני המסיבה צפויים להיקנס באלפי שקלים בשל קיום הארוע ללא סידורים מתאימים להבטחת שלום המשתתפים ורישיון כדין. משטרת ישראל רואה בחומרה את האלימות שהופנתה אל עבר השוטרים ותדאג למיצוי הדין עם המתפרעים".

המסיבה נערכה בשטח פרטי. רצועת החוף היא ציבורית ולא שייכת לבעלי הקרקע הסמוכה. במקום מתוכנן פרויקט תיירותי גדול, אבל בינתיים יש מי שמשתמש במקום לצרכים אחרים. מתברר שלא רק מסיבה לא חוקית נערכה במקום ויש גם שימושים כמו הורדת כלי שייט לכנרת באמצעות טרקטור ואחסון של ציוד ללא היתרים. רשויות התכנון והאכיפה באזור נאבקות בכך ומתנהלים הליכים משפטיים שנועדו להסדיר את הפעילות במקום.

  • עוד באותו נושא:
  • כינרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully