וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשפחת הלקוחה שהותקפה על ידי עובד בחנות נוחות מאוכזבים מכתב האישום: "זה ניסיון רצח"

עודכן לאחרונה: 3.9.2022 / 13:05

העובד שדקר ושפך קפה על לקוחה לאחר ויכוח ביניהם בחנות בראשל"צ מואשם בגרימת פציעה ובאיומים. אביה: "הוא אמר 'חבל שלא הרגתי אותה'. בשבילי הוא רוצח, היא כמעט איבדה את החיים בגלל הקפה". לדבריו, התקיפה קרתה חודש לפני חתונתה של בתו: "היתה בדרך לקנות שמלת כלה"

בווידאו: עובד בחנות נוחות דקר לקוחה באמצעות בקבוק שבור, על רקע דרישתה "לחמם את כוס הקפה"/דוברות משטרת ישראל

משפחתה של הלקוחה שהותקפה לפני כמה ימים על ידי מוכר בחנות נוחות בתחנת דלק בראשון לציון הביעה את מורת רוחה מכתב האישום שהוגש נגד הצעיר. המוכר מואשם כי פצע ותקף את הלקוחה במהלך ויכוח ביניהם, שהחל כשהלקוחה דרשה מהמוכר לחמם את הקפה שהגיש לה. על פי כתב האישום, בשלב מסויים ביקשה הלקוחה את שמו של העובד, וכששלפה את מכשירה הסלולרי והחלה לצלם אותה, נראה המוכר שופך עליה את הקפה ואף רודף אחריה ודוקר אותה באמצעות בקבוק שבור. היא פונתה במצב בינוני לבית החולים וולפסון בחולון

אביה של הלקוחה, משה סלומון, טוען כי המוכר הצעיר צריך להיות מואשם בניסיון רצח. "הוא אמר 'חבל שלא הרגתי אותה'. בכתב אישום כתוב פציעה ואיומים. זה לא רציני . מטורף מה שקורה בארץ. מהקפה הזה היא כמעט איבדה את החיים. היא צריכה לחשוש לבקש שיחממו לה קפה? איפה אנחנו חיים? בשבילי הוא רוצח. הוא רצח את הנפש שלה ואת האמונה שלה בבני אדם. אם כתב האישום לא ישונה אז הבת שלי לא תהיה האחרונה. היא מפחדת שיבוא לסיים את העבודה. זה שהיא ברחה, זה הציל אותה. אם הייתה נשארת היה רוצח אותה. נס שהיא פה איתנו". לדברי האב, בתו בדיוק סיימה למדוד שמלת כלה לפני התקיפה, לקראת חתונתה בעוד כחודש.

עובד בחנות נוחות דקר לקוחה באמצעות בקבוק שבור, על רקע דרישתה "לחמם את כוס הקפה". דוברות משטרת ישראל
הרגע בו שפך המוכר את הקפה על הלקוחה, כפי שתועד במצלמות האבטחה/דוברות משטרת ישראל

עורכת דינה של הלקוחה, בת אל חיים יואל טוענת כי כתב האישום "שם אצבע מאשימה על הקורבן ולא על התוקף". לדבריה, זוהי ה"עבירה הקלה ביותר שניתן להגיש בנסיבות האלה. במינימום היה צריך להאשים אותו בחבלה חמורה בנסיבות מחמירות של שימוש בנשק קר. הפרקליטות זרקה את התיק למחלקת תביעות של המשטרה. זה תיק שיתנהל בבית משפט השלום ולא במחוזי ויש לזה משמעות. המינימום של המינימום".

מהמשטרה נמסר כי "כתב האישום הוגש בהתאם לתשתית הראייתית ולאחר שתיק החקירה אף נבחן על ידי הפרקליטות. יצוין כי כתב האישום מסתמך בין היתר על המסמכים הרפואיים המצויים בתיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully