וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורבגיה: בעלי מכוניות "טסלה" שבתו רעב - מאסק לא ממש התייחס

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 18:23

כ-20 לקוחות של חברת המכוניות החשמליות החליטו להפסיק לאכול ליממה אחת, במחאה על שורת תקלות בכלי הרכב שקנו. עם זאת, חלקם התייאשו ושברו את הצום. בינתיים, מנכ"ל החברה צייץ באופן מקרי או במכוון: "אני צם באופן תקופתי וחש בריא הרבה יותר"

טסלה מודל 3. יצרן, אתר יצרן
טסלה מודל 3/אתר יצרן, יצרן

לקוחות של חברת המכונית "טסלה" בנורבגיה החליטו לנסות למשוך את תשומת הלב של מנכ"ל החברה, אילון מאסק, לשורת התקלות בכלי הרכב שלהם באופן יוצא דופן - שביתת רעב. העיתוי אינו מקרי, שכן מאסק עצמו מתכנן להגיע לאוסלו בשבוע הבא לצורך השתתפות בוועידת האנרגיה.

מחאת בעלי המכוניות, שנשמעת די קיצונית, מגיעה אחרי תלונות רבות אודות איכות המכוניות והטיפול הלקוי בהן על ידי החברה. המוחים ציינו כי הם נתקלו במספר רב של תקלות במערכת ההנעה החשמלית של המכונית, התוכנה, פעולת הרכב במזג אוויר קר, איכות החומרים בתא הנוסעים, בעיקר של מושבי העור הסינטטי ונקודות חלודה בצבע. עוד טענו כי רמת ההרכבה של חלקים בתא הנוסעים נמוכה, כמו גם של מושבים וחלקים חיצוניים.

אילון מאסק. רויטרס
לא התייחס למחאה ברצינות. מאסק/רויטרס

למרות הכותרות המהדהדות שהשיגו חברי הקבוצה, שגם אייתו את המילה "HELP" באנגלית באמצעות המכוניות שלהם, בירור נוסף מעלה כי מדובר בשביתת רעב מוגבלת מאוד בת 24 שעות בלבד, ומדובר בכ-20 מוחים בלבד. לדברי אחד ממארגני המחאה, הם מקווים למשוך את תשומת הלב של אילון מאסק כדי שיתחיל לשים לב ללקוחותיו בנורבגיה. "לקוחות שאוהבים את המכונית ורוצים להמשיך להיות לקוחות טסלה, אבל נתקלים באינספור תיקונים ובמקרים רבים מרכזי תמיכה שאינם מגיבים", הסביר.

באופן מקרי או בתגובה למחאה, מאסק ציית בטוויטר: "בעצת חבר טוב, אני צם באופן תקופתי וחש בריא הרבה יותר". המוחים מצאו את הציוץ הזה כמזלזח ואכזרי. בין אם לעג להם או לא, מסתבר שגם המוחים עצמם לא ממש לקחו את העניין ברצינות. על פי דיווחים שונים, 16 מתוך 20 המשתתפים לא הצליחו לשרוד גם את המחאה בת 24 השעות ושברו את שביתת הרעב במהלכה.

נורבגיה היא המדינה בעלת שוק המכוניות החשמליות הגדול בעולם, ובשנת 2021 כשני שליש מהמכוניות החדשות שנקנו בה היו חשמליות. נורבגיה היא המדינה שבה נמכרות הכי הרבה מכוניות טסלה ביחס לגודל האוכלוסייה. חלק מהתקלות המתוארות על ידי השובתים אינן חדשות בכל הקשור לאיכות ההרכבה וההתאמה בין פאנלים שונים ברכב, הן גם הופיעו בחלק מהמכוניות הראשונות של היצרנית שהגיעו לישראל בתחילת 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully