וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה תושבי ירושלים מואשים בניסיון רצח בעקבות סכסוך על קרקע

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 10:38

תושב העיר העתיקה נפצע קל באירוע ירי שהתרחש לפני שלושה שבועות. מחקירת המשטרה עלה כי מדובר בסכסוך בתוך חמולת ג'עברי. אחד מהנאשמים הוא אח של הנפגע, שירה לעברו כשהיה בשטח המריבה, ונמלט עם שאר הנאשמים

בווידאו: ירו וניסו לרצוח את אחיהם בגלל סכסוך על שטח אדמה בעיר העתיקה בירושלים/קרדיט: דוברות המשטרה

אירוע ירי בתוך שטח מגורים ברובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים שהתרחש לפני כשלושה שבועות הקפיץ את כוחות המשטרה הפרוסים באזור ולסגירת שער העיר העתיקה מתוך הבנה שמדובר באירוע חבלני לאומני. אך כעבור מספר דקות, התברר כי מדובר באירוע פלילי ובסכסוך בחמולת ג'עברי על בעלות הקרקע. שוטרי מחוז ירושלים הגיעו לזירה, שבה נמצא פצוע ירי באורח קל, ופתחו בחקירה.

בתוך זמן קצר ובסמוך למועד האירוע, איתרו ועצרו שוטרי מחוז ירושלים שלושה חשודים במעשה, בשנות ה-50 לחייהם, לאחר שהתחבאו בביתם של שניים מהם ליד זירת אירוע הירי. בבירור זהותם התברר כי מדובר באחיו של הקורבן שעליו ירו. כשעה וחצי לאחר מכן, עצרו בלשי מרחב דוד של מחוז ירושלים חשוד נוסף, תושב העיר העתיקה בן 62, בביתו בחשד למעורבותו באירוע.

החשודים נלקחו לחקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים. מהחקירה במשטרה עולה כי הירי בוצע על רקע סכסוך על שטח אדמה שהתגלע ביניהם. חשודים נטלו אקדח בצהריי היום, הגיעו לשטח האדמה שבמחלוקת שבו שהה אחיהם באותה העת בעיר העתיקה עם בני משפחה נוספים, שם ירו לעברו מספר כדורים ונמלטו מהמקום. בתום מלאכת חקירה מורכבת ויסודית, הגישה פרקליטות המחוז כתב אישום חמור נגד ארבעה מהמעורבים, נידאל ג'עברי, ת'אאר ג'עברי, מאזן ג'עברי ואימן ג'עברי בגין ביצוע עבירות של ניסיון רצח, פציעה בנסיבות מחמירות, וכן בנשיאה והובלת נשק חם במקום מגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully