וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החגים: משרד החוץ מזהיר מנסיעה לאומן

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 15:14

במשרד החוץ חידדו את אזהרת המסע לאוקראינה, במיוחד לעיר שאליה נוסעים ישראלים רבים בתקופת החגים. רק לפני כמה ימים הותקפה העיר בטילים רוסיים, ואדם אחד נהרג

אומן, אוקראינה 2021. אתר רשמי, פלאש 90
שוטרים פרוסים בעיר אומן, בשנה שעברה/פלאש 90, אתר רשמי

משרד החוץ חידד היום (חמישי) את אזהרת המסע לאוקראינה, במיוחד לעיר אומן וסביבותיה, לקראת החגים, בשל המלחמה עם רוסיה. בהודעת המשרד הפצירו באזרחים ישראלים להימנע באופן גורף מלהגיע לשטחי אוקראינה, ולאומן בפרט, שרק לפני כמה ימים הותקפה בטילים רוסיים. במתקפה נהרג אדם אחד ונפצעו עוד כמה אזרחים, והרס רב נגרם לעיר.

"המצב הביטחוני הנפיץ כולל סכנת הפצצות מהאוויר או ירי רקטות גם על ישובים ושטחים אזרחיים, כולל במרכז ובמערב המדינה, מהווים סכנת חיים ממשית ומידית", נאמר בהודעת משרד החוץ, שדחקה בישראלים שעדיין שוהים באוקראינה לצאת מידית מגבולות המדינה.

בהודעת משרד החוץ הוזכר כי אוקראינה נמצאת במצב חירום מאז 24 בפברואר, יום הפלישה של רוסיה. בנוסף לכך, משרד החוץ של אוקראינה פרסם הודעה שבה קרא שלא להגיע השנה לאומן בשל המלחמה והקושי להבטיח את אחריותם לביטחון ובטיחות המתפללים.

בנוסף לכך, לשגרירות ישראל בקייב אין נוכחות רציפה בשטחי אוקראינה בימים אלה, ולכן לא ניתן יהיה לספק שירותים קונסולריים מלאים ויהיה קושי רב להעניק טיפול במקרה חירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully