וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים על אנשי עסקים: העבריין יוסי מוסלי יואשם בסחיטה באיומים

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 14:09

לפי הצהרת התובע שהגישה המשטרה, העבריין, ששב לאחרונה מדרום אפריקה, ניסה "לשכנע" אנשי עסקים להצטרף לעסקיו בתחום המטבעות הדיגיטליים. לאחר שסירבו, הוא איים עליהם: "אני יודע באיזה גן היית. אני מבטיח לך שתרצה להיפגש". חבר נוסף בארגונו נעצר בחשד לסחיטה באיומים

המשטרה הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד העבריין יוסי מוסלי בגין סחיטה באיומים של אנשי עסקים. זאת בתום חודשים של חקירה שנוהלה על ידי היאחב"ל בלהב 433. עצור נוסף, עמי בוסי, נעצר היום גם הוא בחשד למעורבות בסחיטה וקשירת קשר לביצוע פשע.

מוסלי, ששהה בדרום אפריקה בשנים האחרונות, ניסה "לשכנע" אנשי עסקים להצטרף לעסקיו בתחום המטבעות הקריפטוגרפים. אחרי שסירבו, הוא הילך עליהם אימים בשיחות שניהל איתם ובהמשך אף בהנחת רימון הלם ליד ביתו של אחד מאנשי העסקים.

בין האיומים התכופים והחמורים שספגו הקורבנות מצידו של מוסלי במהלך החודשיים האחרונים במהלך שיחות טלפון שיזם מוסלי איתם. "אני יודע באיזה גן היית. אני מבטיח לך שתרצה להיפגש", איים, לפי הצהרת התביעה, מוסלי על אחד הקורבנות בשיחת טלפון. "אל תספר לי סיפורים, אני נתתי לכם יותר מדי להגיד, אתה רוצה להיפגש או לא?".

עוד איים מוסלי על קורבן נוסף והתייחס ליכולותיו המבצעיות ושל חייליו בארגון. "מה שהם צריכים להוציא, הם יוציאו מהכושילאמא שלכם הם לא מפחדים מהמשטרה", אמר. לטענת סנגורו, "ההצעה הייתה עסקית, לא הייתה כפיה. המשטרה עושה כותרות ויוסי מוסלי זה שם מפוצץ".

הארכת מעצר, יוסי מוסלי, בימ"ש השלום ת"א, 11 באוגוסט 2022. ניב אהרונסון
חי בדרום אפריקה במשך שנים. מוסלי בדיון בהארכת מעצרו, בחודש שעבר/ניב אהרונסון

בוסי, החבר בארגון של מוסלי, חשוד שפנה לחוקר פרטי על מנת שיתחקה אחר הקורבנות והעסקים שלהם. בחקירתו במשטרה עומת בוסי עם החוקר הפרטי. במהלך הדיון בבית משפט, תהה סנגורו אם הקורבנות עצמם מעורבים בהונאות ופלילים ואם זה נבדק על ידי המשטרה. "הסיפור שונה לחלוטין. המשטרה יודעת מי הפרסונות אבל זה לא נוח למשטרה", אמר. מעצרו הוארך בשישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully