וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: יו"ר חברת נפט שביקר את המלחמה באוקראינה מת בנסיבות מסתוריות

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 11:59

על פי דיווחים, רביל אולפטוביץ מגנוב, יו"ר חברת הנפט לוקאויל, מת השבוע לאחר שנפל מחלון בבית החולים במוסקבה שבו טופל. סוכנות הידיעות הרוסית Mash כתבה כי "רביל מגנוב זרק את עצמו מהקומה השישית של בית החולים"

רביל אולפטוביץ מגנוב, יו"ר חברת הנפט השנייה בגודלה ברוסיה לוקאויל, מת השבוע לאחר שנפל מחלון בקומה השישית בבית החולים במוסקבה שבו טופל, כך על פי דיווח היום (חמישי) של סוכנות הידיעות "אינטרפקס". מלוקאויל לא נמסרה תגובה.

מגנוב בן ה-67 עבד בלוקאויל מאז 1993, זמן קצר לאחר שנוסדה החברה, והיה אחראי על פעילות הקידוחים, ההפקה וחיפושי הנפט. ב-2020 הוא מונה ליו"ר החברה.

מגנוב היה מקורב לאחד ממייסדי לוקאויל, וגיט אלקפרוב, סגן שר הנפט לשעבר. אלקפרוב התפטר מתפקיד נשיא לוקאויל באפריל, שבוע לאחר שבריטניה הקפיאה את נכסיו ואסרה עליו לנוע כחלק מהסנקציות המוטלות על רוסיה בשל פלישתה לאוקראינה. גם אוסטרליה הטילה על אלקפרוב סנקציות.

הוא מתח ביקורת במרץ על הפלישה של רוסיה לאוקראינה. בהצהרה שנשלחה לבעלי המניות של לוקאויל, נכתב כי הדירקטוריון "מביע את חששותיו לגבי האירועים הטרגיים באוקראינה".

"דירקטוריון לוקאויל מביע את חששותיו העמוקים ביותר לגבי האירועים הטרגיים באוקראינה. אנחנו קוראים לסיום מהיר של העימות הצבאי ומביעים את האמפתיה הכנה ביותר לכל הקורבנות, שהושפעו מהטרגדיה הזאת. אנחנו תומכים בהפסקת אש שתחזיק מעמד והגעה להסדרה של הבעיות באמצעות משא ומתן ודיפלומטיה.

"החברה עושה כל מאמץ להמשיך את פעילותה בכל המדינות והאזורים שבהם יש לה נוכחות, ומחויבת למשימה המקורית שלה כספקית אנרגיה לצרכנים מסביב לעולם. בפעילותה, לוקאויל שואפת לתרום לשלום, ליחסים בינלאומיים ולקשרים הומניטריים".

רביל אולפטוביץ מגנוב, יו"ר חברת הנפט השנייה בגודלה ברוסיה לוקאויל. Lukoil, אתר רשמי
זכה בפרסים רבים. רביל מגנוב/אתר רשמי, Lukoil

סוכנות הידיעות הרוסית ENews112 דיווחה כי "יו"ר דירקטוריון לוקאויל מת כתוצאה מנפילה מחלון בית חולים במוסקבה. מגנוב בן ה-67 טופל במחלקה בקומה השישית. החוקרים יקבעו את סיבת הנפילה של עובד הנפט המפורסם. רשויות אכיפת החוק פועלות בזירה".

סוכנות הידיעות הרוסית Mash כתבה כי "רביל מגנוב זרק את עצמו מהקומה השישית של בית החולים סנטרל קליניקל ברחוב מרשלה טימושנקו".

מגנוב נחשב מומחה נכבד של הפדרציה הרוסית לנפט וגז, וזכה באותות הוקרה ומדליות. הוא גם קיבל שלוש פעמים את פרס הממשלה של הפדרציה הרוסית למדע והנדסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully