וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות מפגינים במחאת המתמחים בתל אביב: "למאות המתפטרים ביננו לא יהיו מחליפים"

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 23:13

המתמחים התכנסו ברחבת הבימה בעיר ומשם החלו לצעוד לכיוון ביתו של שר הבריאות, לשם המשטרה חסמה את הדרך. ההפגנה מתקיימת לאחר שבשבוע שעבר הגישו כ-500 מתמחים מכתבי התפטרות בעקבות אי עמידה של הממשלה במחוייבותה ליישום מתווה קיצור התורנויות המתמחים ל-18 שעות

מאות מתמחים מפגינים ברחבת הבימה בתל אביב במחאה על אורך התורנויות/מערכת וואלה

כ-300 בני אדם מפגינים הערב (שלישי) בתל אביב במחאה על אורך התורנויות של הרופאים המתמחים. ההפגנה החלה ברחבת הבימה בעיר, ובהמשך החלו המפגינים לצעוד לביתו של שר הבריאות ניצן הורוביץ בעיר, לשם חסמה המשטרה את הדרך. בין המפגינים ישנם מתמחים, סטודנטים וציבור שהגיע לתמוך במתמחים.

"הגענו לכאן, סטודנטים וסטודנטיות, סטאז'רים וסטאז'ריות, כדי לומר לראש הממשלה - למאות המתמחים המתפטרים, העבדים של היום, לא יהיו מחליפים!" אמר בנאומו ערן דותן, סטודנט לרפואה שנה חמישית בתל אביב. הוא פנה לראש הממשלה לפיד ואמר, "הממשלה שבראשותך לא שינתה כלום במציאות הבלתי אפשרית של המתמחים והמתמחות, ודי, אי אפשר יותר. לא עוד לעבדות".

"די להיכנע לקבוצות האינטרסים, למועדון החברים הסגור", המשיך. "אל תיכנע לבכירי ההסתדרות הרפואית, משמרי העבדות, אל תצטרף לבריונים ברמב"ם ובזיו. קצר את התורנויות עכשיו! המטרה שלנו אחת - להוסיף תקנים חדשים למערכת, להזרים דם חדש, לרענן ולשפר. אנחנו לא מפונקים ולא בכיינים ולא אנרכיסטים ולא טרוריסטים".

מאות מפגינים במחאת המתמחים בתל אביב, 30 באוגוסט 2022. ארגון המתמחים מרשם, אתר רשמי
מאות הגיעו להפגין בתל אביב. ההפגנה, הערב/אתר רשמי, ארגון המתמחים מרשם

בשבוע שעבר הגישו כ-500 מתמחים מכתבי ההתפטרות, שייכנסו לתוקף בחודש הבא. זאת, לאחר ששר הבריאות ניצן הורביץ ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי חזרו בהם מהתחייבותם למתווה קיצור תורנויות המתמחים ל-18 שעות, שהיה אמור להתחיל באפריל השנה ונדחה עד לספטמבר שנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully