וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הדלק יוזל ב-21 אגורות ויעמוד על 6.37 שקלים לליטר

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 22:31

המחיר החדש יתעדכן בחצות הלילה שבין רביעי לחמישי. הסיבה להוזלה נובעת מההחלטה על הפחתה במס הבלו על הדלק, במקביל לירידה במחיר הנפט בעולם. מדובר בהוזלה נוספת שנעשית החודש, שבתחילתו ירד המחיר של הדלק בשקל וחצי לליטר

בווידאו: לפיד מתייחס למשבר העלאת מחיר הלחם בפיקוח/רוני כנפו

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי לא יעלה על 6.37 שקלים לליטר - כך מסר הערב (שלישי) משרד האנרגיה. בכך יירד המחיר של הדלק ב-21 אגורות מחודש קודם, הוזלה שאותה צפו כבר אז. כמו כן תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר, ללא שינוי מחודש קודם.

מדובר בירידה נוספת במחיר הדלק, שמחירו ירד בפעם הקודמת בתחילת החודש, אז ל-6.58 שקלים לליטר. הסיבה להוזלה היא הפחתה של המדינה במס הבלו, ועוד ירידה שנובעת מחישוב שעורך משרד האנרגיה בכל חודש של ממוצע מחירי הנפט בעולם - אותו מדינת ישראל רוכשת על מנת לספק דלק לצרכנים.

דלק תחנת דלק תדלוק. ShutterStock
יירד ב-21 אגורות לליטר. תדלוק מכונית/ShutterStock

מחיר הדלק ירד בתחילת החודש בשקל וחצי מחודש יולי. על אותה הוזלה אמר חן בר יוסף, מנהל מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה, כי "הירידה שנרשמה במחירי הבנזין החודש, הינה הירידה החדה ביותר בישראל בחודש אחד. הירידה הקודמת, בהיקף של שקל, הייתה בראשית הקורונה באפריל 2020. כמו כן, ירידה של 86 אגורות הייתה ב'משבר הסאבפריים' בשנת 2008".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully