וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר מועצת אבו גוש לשעבר חשוד בהצתת מבנה המועצה המקומית

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 18:18

לצד חבר המועצה לשעבר פרג' עבדלרחמן בן ה-45 ישנם שני חשודים נוספים תושבי היישוב בשנות ה-30 וה-40 לחייהם ומעצרם הוארך עד ליום חמישי. למבנה נגרם נזק חיצוני בלבד, שכן האש לא חדרה אליו. כוחות משטרה וזיהוי פלילי חוקרים את המקרה

נסיון הצתה של בית מועצת העיר של אבו גווש ע"י אחד מחברי המועצה 30 באוגוסט 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
מבנה המועצה שהוצת/אתר רשמי, דוברות המשטרה

חבר מועצת אבו גוש לשעבר ושני חשודים נוספים נעצרו היום (שלישי) בחשד להצתת מבנה המועצה המקומית. כתוצאה מהמעשה נגרם למבנה נזק חיצוני - זאת לאחר שהאש שהוצתה לא חדרה פנימה. כוחות משטרה וזיהוי פלילי שהגיעו למקום החלו באותו היום בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים בזירה.

אבו גוש. ראובן קסטרו
אבו גוש/ראובן קסטרו

לצד חבר המועצה פרג' עבדלרחמן בן ה-45, שני חשודים נוספים תושבי היישוב בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, הובאו במהלך היום בפני בית המשפט - שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם בשלושה ימים, עד ליום חמישי, לטובת המשך החקירה.

סנגורו של עבדלרחמן, עו"ד דוד ברהום, מסר: "מרשי מכחיש את המיוחס לו מכל וכל. אנחנו משערים שהחשדות מתבססים על עדויות של אנשים בעלי אינטרס שהחליטו להתנכל למרשי בגלל היריבות הפוליטית עמו. אין לו עניין עם המועצה, הוא פעל תמיד בצינורות המקובלים. מדובר באיש משפחה, בעל חברת הסעות ומוכר בקהילה, ויש לו מחלוקת עם ראש המועצה, אני בטוח שהמשטרה רתמה את המחלוקת הזו כביכול למניע ביצוע מצידו".

  • עוד באותו נושא:
  • אבו גוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully